Behunyt szemekkel élvezem Jungkook finom simogatását arcomon .Tegnap haza se ment, és őszintén, örültem neki, hogy Tae sem zavar minket már .Nem akartam felhozni az esti dolgot, inkább csak csendben élveztük egymás jelenlétét.
-Szeretet hiányom van.-húzott magához közelebb, amitől elmosolyodtam .Két órája csak fekszünk és azalatt az idő alatt csak ő babusgatott engem.
-Legalább a pólódat felvetted.-kuncogtam el magam, majd hozzásimultam .Alig bírtam ráerőltetni, mert mindenáron mutogatni akarta nekem magát.
-Elviseltem volna még, hogy azt bámulod.-megforgattam szemeimet, majd pólója alá nyúlva simogatni kezdtem hátát.
-A tegnapi után, te csak ne viselj el semmit.-nyújtottam ki neki nyelvemet. Roppant kényelmetlen helyzetbe hozott, és nem is érdekelte.
-Engedted neki, akkor ki is a hibás?-támaszkodott meg fejem mellett.
-De ha nem csináltad volna, nem történt volna meg.-magyaráztam ki magam a dologból. Lehet, hogy a bennem lévő vágy miatt engedtem meg Taehyungnak, de már az is megfordult a fejemben, hogy talán nem csak ez az egyetlenegy oka volt.
-A párod előtt csinálni ilyen dolgokat, nem szemét húzás egy kicsit?-piszkálta hajamat, ajkaira nyalva.
-És veled mi van, miért nem csináltál ellene semmit?-kérdeztem rá, mire szemeimbe nézett.
-Izgató volt téged nézni, hogy más kezében esel apró darabokra.-vezette le kezét derekamra, én pedig ráfogtam arra.
-Megint felizgultál. -suttogtam ajkaira, mire elmosolyodott. Éreztem a belőle áradó meleget, és szemeibe is láttam az apró jeleket.
-Csak eszembe jutottak a történtek. Betegesen undorító lenne, ha megkérnélek arra, hogy csináld vele újra..-mellkasára nyomtam kezeimet, majd bólintottam egyet határozottan. Egyáltalán, hogy juthat ilyen eszébe? Előtte még marták egymást, most meg simán Tae kezeibe lökne, hogy kielégülhessen?
-Vicceltem! Nem adnálak senkinek. Csak próbálom magam visszafogni, attól még piszkálja a csőrömet. -puszilt ajkaimra, majd nyakamhoz bújt.
-Ha úgy is témánál vagyunk...-motyogta nekem, majd újból megszólalt.
-Mikor akarod magad, nekem adni?-felsóhajtottam újabb idegesítő szokásán. Siettet.
-Ha készen állok rá.-feleltem kedvtelenül.
-És addig felváltva fogunk téged kielégíteni ?-kérdésére elhúzódtam tőle, amit egy nagy mosollyal fogadott.
-Láttam, amit láttam, Minnie. Nem kell titkolnod.-tette fejét a párnára és úgy nézett rám.
-Nem titkolok semmit. Hülyeségekről beszélsz , Kook.-ráztam fejem döbbenten.
-Mégsem adtál normális választ arra, miért engedted neki, hogy kiverje.-hajamba túrva néztem el tőle, majd egy hatalmasat sóhajtottam.
-Már csináltuk korábban is..és...csak, tudja, hogy tarthat sakkban.-magyaráztam neki, mire hümmögött egyet.
-Ezelőtt, mikor csináltátok?
-Álltalánosban. Akkor sokszor járt hozzám át és nem volt olyan nap, hogy ne segítettünk volna a másiknak .Így könnyebben eltudtam felejteni a dolgokat amik aznap történtek.-piszkáltam pólóm alját.
-Csók volt?-megráztam fejem nemlegesen kérdésére.
-Az már nagyon intim lett volna ,de ...rengetegszer kívántam.-vörösödtem el. Nem tartottam jó ötletnek pont neki beszélni erről.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...