Lehetnek benne hibák!!
Jó olvasást! ☺️❤️❤️
__________________Nagy mosollyal arcomon fordultam át a másik oldalamra, és lendítettem volna át kezem Jungkookon, azonban végtagom az ágyra zuhant.
Kinyitva szemeimet csalódottan vettem észre, hogy nincs az ágyban. Fejemet ide - oda kapkodva néztem szét a szobába, de sehol sem volt.Felállva néztem meg őt a ház összes szegletében, de mintha a föld nyelte volna el .Egyik lábamról a másikra álltam, és kezeimet kezdtem el tördelni.
Elment, szó nélkül .Még csak üzenetet sem hagyott.
Letörten battyogtam fel a fürdőbe, és egy gyors fürdés után felöltözve lépkedtem a bejárati ajtó felé.
Felsóhajtva néztem szét az utcán, de egy lélek sem járt erre, amit szomorúan konstatáltam.
Vizes hajam, szinte rátapadt homlokomra, és úgy ültem le a kis lépcsőre az ajtó előtt.
Csalódott voltam, hogy csak így elment. Megfordult párszor fejemben, hogy talán csak kihasznált, de próbáltam ezeket a gondolatokat kiűzni onnan.
Ajkamba harapva szorítottam össze szemeimet, és kaptam hajamba. Nem akartam erre gondolni, de biztos oka volt arra, hogy nem szólt semmit, főleg ezek után.
Egy pöttyös labda gurult lábamhoz, majd egy kisfiúval találtam szembe magam.
-Kérlek, segíts! -fogott kezemre sírva.
-M-mi történt?-kérdeztem rá egyből.
-A nővéremet piszkálják, segíts neki, kérlek! -rángatott fel a földről a talán 8-9 évesnek kinéző fiú, majd elkezdett futni.
-H-hé, hívni kéne a rendőröket! -torpantam meg, de a ő már sehol sem volt.
-Francba már! -húztam el szám, majd a keresésére indultam.
-O-ott! -jött ki a szűk utca mögül, mire ijedten néztem rá.
Fejemet arrafelé kaptam, ahol egy velem egyidős lányt vettek körbe .Haja kócosan omlott vállára, mire a testvérére néztem.
-Maradj itt, én... -gondolkodtam el. Nem tudtam mi lenne a helyes .Ha most itt hagyom, hogy segítséget hívjak, valószínűleg a lányt halálra verik .Viszont ha oda megyek, én járhatok rosszabbul a gagyi önvédelmem miatt.
Gyorsan írtam egy üzenetet Jungkooknak, hol is vagyunk, hátha meglátja az üzenetet, majd a kisfiú kezébe nyomtam a telefont és a bántalmazók felé indultam.
-H-hé! Lányokat nem illik bántani! -mondtam, próbálva keményen rájuk ijeszteni, mire felnevettek.
-Jobban esne, ha téged vernénk meg?-fordult felém, így szám tátva maradt a vastag vasdarabtól kezében. Képtelen voltam megmozdulni, csak a nehezen lélegző lányt tudtam szemügyre venni jobban. Ha azzal az izével ütötték meg, nem csoda, hogy alig él.
-Nem lehetne...-kezdtem volna bele, de a nagyobb darab elindult felém.
-N-nem sokára itt a rendőrség.-fenyegetőztem félve. Igazából ha szerencsém van, Jungkook ideér és rosszabb dolguk lesz vele.
-Hogy be van szarva.-fejemet lehajtva lépkedtem hátrébb, mire erősen húzott magához hajamnál fogva.
-Gyengébb mint a csaj.-nevetett fel, amit a többi is követett.
-Hozd ide! -intett a magas, mire a mellettem lévő erősen kezdett el felé húzni.
-Szerinted öt emberrel el tudsz bánni?-döntötte oldalra fejét.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...