Idióta...!

4.5K 412 33
                                    

-A másik irányba laksz Jimin! -állt meg előttem Tae, mire bólintottam egyet.

-JeonGuknak viszem a háziját. Tudod, amit mondtam neked reggel .- lóbáltam meg előtte a papírlapot amire a leckék voltak írva. Rettentő nehéz volt megszereznem, mivel az osztálytársai hozzám sem akartak szólni így az osztályfőnökéhez kellet  elmennem a tanáriba, aki nem a legkedvesebb ember.

- Mondtál ilyet?- gondolkodott el szokásos fura Taehyung arcával, mire elmosolyodtam.

- Van kedved este átjönni nálunk aludni?- tettem fel kérdésem, hiszen mostanában úgy érzem túl sokat foglakozok a gondolataimmal.

- Vihetem a sárkányos pizsim?- tette maga elé két kezét imádkozva.

- Csak ha hozod a nyuszisat is.

- Viszem! Esküszöm nem felejtem otthon! Annyira köszönöm Jiminnie! - kezdett el ölelgetni, bár inkább tűnt fojtogatásnak az egész.

- Gyorsan elintézem ezt a dolgot, jó?- toltam arrébb magamtól, hogy ránézhessek.

- Elmenjek veled?- igazította meg haját, mire megráztam fejem.

- Nem köszi, elintézem most magam .- mosolyogtam rá.

- Egy igazi túlélő vagy! - paskolta meg fejem, mire dühösen ütöttem le magamról kezét.

- Ez ne csináld, olyan mintha egy kölyök lennék .- motyogtam.

- De anyukádnak mindig megengeded. Én is szeretnélek szeretgetni Jiminnie.- megforgattam szemeimet kijelentésén.

- Szeretgesd azt a kukát, ne engem! - böktem fejemmel az említett tárgy felé.

- Lehet lesz benne kis csibe! - értetetlenül néztem utána míg elugrált a kukáig és nézelődni kezdett benne.

-Tae, hogy lenne már benne csibe?! - rántottam őt hátrébb.

- Múltkor is találtam egyet! Tudod, amikor azt a banánhéjat vittem haza a nagyi papagályának.

- Tiszta kosz voltál akkor is... - sóhajtottam fel, majd folytattam.

- Ha csibét szeretnél nézni ott a géped, nézegess róluk képeket .- magyaráztam neki ötletem.

- Nem tudok már több ablakot megnyitni a gépemen .- rázta fejét, felsóhajtva.

- Miért?Kitörlöd az eddigieket és jó lesz.

-A kedvenc pornóim vannak felül és nem veszthetnek el. Azt nem élném túl! - kapott szívéhez.

- Perverz....- léptem egyet hátrébb.

- Nem is vagyok az!Ez egy tök normális dolog ,ha tudnád hányszor izgulo... - kezdett bele de félbeszakítottam.

- Nem vagyok rá kíváncsi! Inkább keresd tovább a csibédet.... – ráztam meg fejem, majd intettem egyet.

- Ha megtalálom elvihetem hozzátok ott aludni ?- kiáltott utánam mert időközben elindultam.

- Ha elhozod, kinyírlak! - kiabáltam neki vissza rá sem nézve, majd tovább sétáltam JeonGuk címére, amit még 4.óra közepén küldött el nekem.

Amikor a házhoz értem felsóhajtottam, majd hezitálva de megnyomtam a csengőt.

-Mi az isten, nincs itthon ?- lestem be az ablakon hosszas várakozás után, de mikor közelebb álltam hozzá hirtelen jelent meg előttem JeonGuk. Ijedtembe ugrottam egyet, majd meglepetten nyeltem egy aprót.
Az ablakot kinyitva nézett rám pislogás nélkül, ami őszintén, rohadt ijesztő volt.

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now