Minden rendben!

3.6K 329 85
                                    

Meglepődve néztem komoly íriszeibe, majd pislogva párat tettem kezemet övére ami még mindig nyakkendőmet szorongatta.

-Nem erre gondoltam, mikor...-kezdtem bele, azonban félbeszakított.

-Sokat vártam már rá. Szóval megérdemlem.-húzott közelebb magához .Fogalmam sincs ilyenkor mi lehet vele. Olyan mintha kifordulna magából, és egy teljesen idegen emberrel beszélnék.

-Nem akarom! -ráztam meg fejemet, hiszen csak erre futotta tőlem. Nem tudtam volna felállni, mert éreztem, hogy semmi erő nincs a lábaimba, amit valószínűleg a rohamnak köszönhetek .És ezt látja rajtam ő is. Nem tudom mitől borult el ennyire az agya, de ez nem lesz nekem mindig jó. Két választása van most is. Vagy gondolkodik, és rájön arra, hogy ez a helyzet nem jó, és az sem amit követel tőlem ,vagy pedig  olyat tesz amit nagyon nem akarok.

Mélyen nézett íriszeimbe, majd lehunyva szemeit engedte el nyakkendőm, és dőlt vissza a falhoz.

-Olyan hülye vagyok.-húzta fel lábait maga elé .

-Most az egyszer nem kötekedek veled.- mosolyodtam el, hiszen felfogta a helyzetet, és nem a rossz irányba indult el.

-Túlságosan is önző vagyok ,sajnálom.-nézett rám megbánva a helyzetet.

-Nem haragszom.-ráztam meg nemlegesen fejem.

-Pedig esküszöm, hogy a meztelen tested látványától is elmennék most.-nevetett fel, mire vállon boxoltam .

-Vannak dolgok amiket magadban kéne tartanod.-szóltam rá rosszallón.

-És vannak olyan dolgok amiket benned kéne tartanom, csak nem engeded.-rántotta meg vállait.

-Pontosan ,nem engedem! Túl perverz vagy még hozzám, meg kell szoknom.-mosolyogtam rá, hogy ne higgye azt, hogy semmit nem akarok tőle csókon kívül.

-Pedig nagyon csábító vagy mikor alig tudsz mozogni.-nyúlt állam alá és fordította magaféle fejemet.

-Hagyd már abba a hülyeségeid .-nevetve löktem el kezét, viszont arca ugyan olyan komor maradt.

-Komolyan mondtam.-ajkaim elnyíltak mikor kimondta ezt a mondatot. Hangja mélyebben csengett, szemeiben pedig valami fura dolog csillogott.

-Te drogoztál ?-tettem kezeimet arcára, jobban megnézve szemeit.

-Igen, Jimin. Biztos lehetsz benne.-még közelebb hajoltam íriszeihez és gyanakvón néztem tovább őket.

-Befejeznéd ezt?- sóhajtott fel, mire megráztam fejem.

-Nem!-néztem tovább íriszeibe, mire becsukta őket.

-Hé! Nyisd ki!-szóltam rá, de továbbra is behunyva tartotta őket.

-Jól van Jeon! Te akartad.- mosolyodtam el féloldalasan, majd elvéve róla kezeim, nyúltam nyakkendőmhöz és vettem le azt magamról, hogy aztán nyaka köré rakhassam.

-Most meg akarsz fojtani?-nevetett fel.

-Annyit fogdostad ma, hogy úgy voltam vele, neked adom.-viccelődtem vele. Kinyitotta szemeit, majd egy mosoly után meghúztam a nyakkendőt.

-Jimin! -nyúlt egyből meglazítani azt.

-Ennyire  szoros lett?-kérdeztem rá, nem túl komolyan .Mérgesen nézett szemembe, majd kezemre fogva mosolyodott el, nem túl bíztatóan.

-Kelj fel.Megyünk hozzám.-rángatott fel a földről ,mire szabad kezemmel belekapaszkodtam bőrkabátjába.

-Nem szidtak le még azért, hogy nem hordod az egyenruhát?-furcsálltam.

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now