Hibákért elnézést!!
___________________Ajkaimat rágcsálva ülök Yoongi előtt, nem tudva mit is kéne most csinálnom .Köszönésen kívül meg sem szólalt és őszintén, tanácstalan vagyok, hogy elkezdjem-e, vagy sem, problémám kibeszélését.
-Mivel kezdjük? -helyezkedett el újból a széken, megtörve a csendet.
-Először is, leszögezném, hogy mindent megbántam és ... -kezdtem bele, de feltette kezét, csendre intve engem.
-Már egyből bevéded magad .Egyszerűbb lenne az elején kezdeni.-ajánlotta fel, mire felsóhajtottam.
-Én... -motyogtam orrom alatt, de ezek után egy darab szó sem jött ki ajkaim közül.
-Megcsaltad.-jelentette ki, mire bólintottam egy aprót.
-És gondolom a bűntárs Kim volt.-ezt is egy apró bólintás követte.
-Tisztában vagytok azzal, kivel tettétek meg ezt?
-Tudjuk .De én tényleg megbántam! -magyaráztam neki, mire felnevetett.
-Jungkook ezt messziről lefogja szarni .Rohadt nagy bajban vagytok, már most szólok.-mondta teljes nyugodtsággal, amit nem tudtam hova tenni. Oké, hogy alapból ilyen leszarom stílusa van, de könyörgöm, ha ez kitudódik világvége lesz.
-Nem tudna bántani...-hitegettem magam továbbra is.
-Annyira mint ,Taehyungot? Ő sokkal nagyobb szarban van mint te és ezt nem tudjátok elkerülni. Ebben a városban hiába tartjátok meg magatoknak a dolgokat ,előbb-utóbb rájön mindenki.
-Nem fognak... -ráztam nemlegesen fejem.
-Egyel többen tudjátok mint kellene, nem ?- arcomról szinte egyből le lehetett olvasni a félelmet.
-Ugye nem mondod el neki?-kérdeztem ijedten.
-Nem szokásom belefolyni a dolgokba. Viszont, szeretem a drámákat.-figyelgette táskáját, majd kivett belőle pár papírt.
-Alkudozzunk .-tolta elém a lapokat, amin pár kép volt.
-Az öreg, Jungkook vérszerinti apja, aki rákban hunyt el nem olyan rég.-nem értettem mire akar kilyukadni, de bólintottam egyet.
-Ő pedig....-lapozott egyet és egy kevésbé idős férfit mutatott meg nekem ,majd folytatta.
-Az én apám.-dőlt hátra a székére ,de még mindig nem tudtam összerakni a képet.
-Jungkook anyjának párja.-segített ki, mire az ütő is megállt bennem .Yoongi apukája, Jungkook anyukájával...?
-Gondolom kíváncsi vagy mi lenne a feladatod. - félve pillantottam rá, mire megnyalta ajkait.
-Győzd meg arról, hogy költözzön hozzánk.
-Miért tenném?-ráztam fejem, nem értve a helyzetet.
-Nem akarod, hogy a korházban köss ki a haveroddal és ha Jungkook megtudja a kettőtök dolgát, nem fog örülni.
-Kérd meg rá te! -toltam neki vissza a papírokat.
-Nem fog menni, ugyanis csak téged hajlandó meghallgatni.-lapozott még egyet, ahol Jungkookal ketten voltunk egy képen.
-Miért akarod annyira, hogy ott lakjon?-néztem kérdésem közben végig a fotót.
-Mert így túl sok figyelem irányul rám.És utálom ha törődnek velem.Ezért kell a bajkeverő gyerek, vissza a vészekbe.-emelte fel kezeit magyarázás képpen.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...