Hisztikirálynő

3.5K 332 99
                                    

Nincs átolvasva!!!

__________________

-....és ha utána ezeket összeszorozzátok, megkapjátok az eredményt.-mosolygott ránk a matektanárnő.

-Mindenki érti?-nézett szét, mire majdnem mindenki kukán bámult vissza rá.

-Mit nem lehet ezen érteni...-suttogtam magam elé halkan, majd egy hangos ajtó nyitódásra figyeltünk fel.

-Tanárnő...! -jött be szuszogva egy diák, majd folytatta.

-A folyosó végén verekednek, és nem tudjuk őket szétszedni.-lihegett tovább .

-Ha megint Jungkook az, én esküszöm, lottózni megyek suli után egyből.-sietett ki mérgesen a teremből.

-Izé... neked is jönnöd kéne.-nézett rám a fiú, tarkóját vakarva.

-Miért kellene ?Nem az én dolgom .-magyaráztam neki.Kook biztosan nem lehet, mert megígérte nekem, hogy nem fog verekedni ezentúl.

-Tényleg Jungkook verekszik, ráadásul azzal a Tae gyerekkel.-grimaszolva egyet álltam fel helyemről, és indultam meg a folyosón a nagy tömeg felé, ahol át gyömöszölve magam, láttam meg a két fiút.

-Álljanak már le! -szólt a tanárnő, de Jungkook nagy erővel seperte le magáról a kezét így a földön végezte a nő.

-Ki foglak csinálni! -nézett Tae felé csillapíthatatlan dühével.

-Rajta .Csináld! - legjobb barátom arca már nagyon csúnyán festett, míg Jungkookén alig volt pár zúzódás, de szerintem azokat sem Taehyung csinálta .Kook mosolyogva indult meg felé, majd lendítette kezét, viszont egy ismerős alak pont időbe fogta meg azt.

-Nem volt még elég?-elgondolkodva meredtem a fiúra, majd beugrott.

-Fás gyerek! -ejtettem ki szavaimat kicsivel hangosabban a kelleténél .Mindenki rám szegezte tekintetét amit megilletődve vettem tudomásul.

-Yoongi.-javított ki ugyan olyan komor arccal, mint ahogy akkor tette mikor Jungkook eltörte a lábát és sírva rohantam ki a tesiteremből.

-Eressz el! -szólt rá Jungkook idegesen.

-Talán ezt az elviselhetetlen stílusodat kamatoztathatnád a börtönbe, mint anno.-Jungkook arca ijedtté változott.

-Honnan...-kezdte el de Yoongi közbeszólt.

-Menjen mindenki a dolgára.-tette zsebre kezeit nyugodtan a tömeg pedig már nem volt sehol sem pár perc után.

-Ideje lenne rendet tenned köztük.-sétált felém, majd megállt mellettem.

-Kinyírják egymást, és utána már nem tudsz játszadozni egyikkel sem.-ment el mellettem, mire hátra fordulva szóltam vissza neki.

-Nem is ismersz! Nem én tehetek erről a gyerekes viselkedésről!

-Idegesítő egy alak vagy.-ajkaim elnyíltak bunkó stílusán.

-Hogy mersz vele így beszélni, te kis..!-indult volna utána Kook ,viszont mikor elment mellettem kezemet lendítve ütöttem őt tarkón.

-Hé!-nézett rám meglepődötten.

-Menj vissza a termedbe!-szóltam neki mérgesen.

-De Jimin, nem én...- félbeszakítottam mondandóját.

-Most! -fordítottam hátat neki, majd Taehyung felé fordultam.

-Nagyot csalódtam benned, Tae!

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now