Nincs átnézve!
Később javítom az esetleges hibákat 😅
_________________Jungkook pov
Miután Jimin elment órára, én a suli háta mögé indultam.Ilyenkor általában ott találkozok Chanyeolal és Wonhoval, akik ma is a szokásos helyen álltak .
-Cső! -biccentettem feléjük egyet, mire ők is köszönve nyújtottak felém egy szál cigit.
-Mizu Jiminnel?-kérdezett rá Wonho.
-Semmi
különös .Elvagyunk.-rántottam meg vállaimat.-Ennyi?-nézett rám Chanyeol is.
-Miért, kellene lennie többnek is?-kérdeztem vissza.Fura nézésüket nem tudtam hova tenni. Mondjuk, úgy igazából soha nem tudom.
-Tudod, ilyenkor minden normális ember elkezd áradozni róla, hogy milyen okés a kapcsolatuk meg ilyenek.Nálad ez nem játszik?
-Ismerhetnétek már ennyire.Nem fogok áradozni róla, mert tudjátok mi a helyzet.Nem mennek ezek az érzelmes dolgok.-dobtam el az időközben elszívott cigimet.
-Ez neki is leszokott esni?Mármint ne értsd félre, de néha úgy megy melletted mint akin egy póráz van.-vakargatta tarkóját Wonho.
-Tudja milyen vagyok, ha ez miatt szarul érezné magát, nem az én hibám lenne.Világosan elmondtam neki, hogy nem fogok enyelegni soha, mert nem olyan vagyok .-magyaráztam érthetően, pont úgy, ahogyan Jiminnek is tettem.
-Nem félsz, hogy ez később a hátrányod lesz?Rengeteg olyan fiú van Jimin életében most, aki túl kedves hozzá .Lehet, hogy átfordul valami a fejében, és rájön, hogy nem olyan jó melletted .-felhorkantva ráztam meg fejem.
-Nem kell ő senkinek, maximum annak a lökött gyereknek. Őt meg simán lepipálom.-vallottam be gondolataimat.
-Erről beszélük.Úgy beszélsz róla, mintha nem is szeretnéd.-rántotta meg vállait Chanyeol.
-Nem kell megkérdőjeleznetek.Tudom magamról milyen száraz, és nyílt tudok lenni.Ő pedig nem tud rám haragudni, ez a jó benne.-mosolyodtam el.
-Én a helyében nem bírnám ki melletted .-veregette meg vállamat Wonho.
-Mert ő jobban kibírná melletted ?-raktam zsebembe kezeim.
-Haverok vagyunk, Jungkook.-célzott arra, hogy nem jönne össze vele amúgy sem, ami mégjobban felidegesített.
-Ezért kellene őszintének lenned, haver.-válaszoltam kimérten.Felsóhajtva nézett az égre, majd mosolyogva emelte rám újra tekintetét.
-Senkit sem szeretne úgy mint téged.
-Nem ez volt a kérdésem .-Chanyeol beállva közénk beszélt valamit Wonhohoz, aki ezután továbbra is mosolyogva, indult el a suliba.
-Miért kell mindig egymásnak feszülni? -kérdezte.
-Nem szeretem ha valakinek a tulajdonomra fáj a foga.
-De Jimin nem is... -kezdett bele, majd miután ránéztem, csendben maradt.
-Eddig a faszomért nem kellett senkinek?! -szorítottam ökölbe kezeim.
-A tiltott gyümölcs édesebb.-veregetett hátba, majd ő is elindult a suliba.Idegesen rágcsálva ajkaimat követtem őt én is, viszont mikor odaértem, Wonhoval beszélgetett.
-Jungkook nem szívunk el mégegyet?-jött hozzám közelebb Wonho, viszont nem volt olyan őszinte a mosolya mint az előbb. Fejemet oldalra fordítva vettem észre a kijáratnál parkoló mentőautót, majd egy hordágyat a suli kapuján kitolni.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...