Órák teltek el mikor végre kijöttem a fürdőből. Nem hallottam kintről semmilyen zajt azóta, ezért biztos voltam benne, hogy Jungkook még itt volt valahol. Ahogy kinyitottam az ajtót a fény átjárta a sötét szobát .A fiú az ágyon nekem háttal feküdt. Becsuktam a fürdő ajtaját és elindultam felé .Felsóhajtva feküdtem be a takaró alá szintén háttal neki. Megmondtam neki, hogy menjen el innen mégsem tette, ami teljesen kellemetlen volt számomra. Mérges voltam a fiúra, nagyon is. Egy kart éreztem meg derekam köré fonódni, mire lerázva azt magamról csúsztam még arrébb az ágyon.
-Sajnálom.-nyomta fejét hátamnak.
-Menj ki Jungkook.-szólaltam meg én is végül. Felsóhajtva nyomta magát fentebb az ágyon párnámra, és húzott közelebb magához derekamnál fogva.
-Ki szeretnélek engesztelni...-nyomott puszit tarkómra. Idegesen fordultam meg és nyomtam magamtól el őt.
-Menj ki innen!-szóltam sokkal erélyesebben. Felsóhajtva ült fel az ágyon, én pedig újra megfordultam és jobban magamra húztam a takarót.
-Vársz valakire?-idegesen markoltam meg a párnámat és ütöttem meg vele a fiút.
-Nem akarlak látni, Guk!-nevét hallva mérgesen nézett íriszeimbe.
-Menj már el!-kiáltottam rá idegesen és felállva fogtam kezére, majd az ajtó felé kezdtem őt rángatni.
-Nyisd ki és tűnj el innen ,most!-mutattam a zárra .Zsebébe nyúlva vette elő a kulcsot, majd nyitotta ki az ajtót.
-Add ide!-nyújtottam kezem a kulcsért, hogy később véletlen se tudja használni.
-Hogy magatokra tudd zárni az ajtót valamelyik kúró pajtiddal?-mosolyodott el gúnyosan, mire kivettem kezéből a kulcsot.
-Igen, pontosan azért!-csaptam be az ajtót és zártam magamra azt. Egy hatalmas levegőt véve feküdtem újra az ágyba .Lenyugtatva magam próbáltam végre normálisan elaludni.
***
Korán keltem reggel és alig tudtam aludni bármit is. Kikecmeregtem az ágyból és felöltözve indultam az ajtóhoz kinyitva azt .Szétnézve a folyosón nem láttam semmit aminek örültem. A kulcsot zsebembe süllyesztve indultam el valamerre .Csak sétálni szerettem volna, semmi konkrét elképzelésem nem volt. El akartam ütni az időt.
-Hát te?-jött mögülem Mingyu hangja.
-Sétálni indultam.-böktem magam mögé.
-Hallottam este nagyon kiabáltatok.-ment előre mire követtem őt.
-Bocsi, nem akartunk senki felzavarni.-nevettem fel kínosan.
-Békülő szex megvolt?-kérdezte mikor az udvar felé fordult. Nem válaszoltam neki .Semmi kedvem nem volt kiteríteni neki mi is történt valójában este.
-Ezek szerint nem.-röhögte el magát majd fordult felém.
-Mutatok valamit.-érdeklődve követtem őt .Egy karámnál állt meg majd azt mondta ne moduljak meg mindjárt visszajön. Pár perc várakozás után kivezetett egy barna színű lovat. Hatalmas volt az állat ezért félve mentem hátrébb mikor közelebb hozta.
-Ő itt Kevin .-felnevettem a név halaltára.
-Kevin?-kérdeztem újra, mire a fiú dühösen nézett rám.
-Kicsi kora óta itt van.-kezdte el simogatni .
-Nagyon szerethet téged.-szinte simult a fiú érintésébe.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...