Nincs átolvasva!!!!
___________________
Gondolkodva nézek bele még egyszer, utoljára a tükörbe, megbizonyosodva arról, hogy elég jól nézek-e ki ezekben az egyszerű ruhákban, vagy valami extrémebb kéne-e rám a randira.
-Egy nyaklánc túl lányos lenne, igaz?-kérdezem tükörképemtől, majd felsóhajtva indulok le a lépcsőn, és mivel anyuék elmentek dolgozni délben, így elköszönnöm se kell senkitől.
Nemsokára kettő, és JeonGuk bármelyik percben itt lehet.-Utálok várni.-kezdtem el rugdosni a lábam előtt lévő kis kavicsot, majd megunva azt, ülök le az ajtónk előtti kis lépcsőre.Türelmetlen vagyok, és ha 2 percnél többet kell várni, azt egyszerűen nem bírom.
-Az a gyerek tényleg nagyon durva! -hallottam egy közeli hangot, ami egy kisebb "bandához" tartozott.
-Agyonverni 6 embert teljesen egyedül.... Haver, erre még mi, öten sem lennénk képesek.-válaszolt a másik, miközben egyre közelebb értek.
-Szerintem bekattant.Mondjuk, engem sem érdekelne mások véleménye ha ilyen híres lennék az egész városban. Pedig nemrég jött a sulinkba is.-szememmel jobban fókuszálva az előttem elhaladókra, realizáltam azt, hogy ugyanabba a suliba járnak mint én.
-Hogy is hívják...? -gondolkodott el, majd csettintve egyet, újra megszólalt.
-Jungkook! -a hangosnak tűnő hangszíne miatt a többiek egyből csitítani kezdték, mire a fiú félve nézett körül az utcába, majd megállapodott szeme rajtam.
-Te vagy az a fiú akivel jóban van! -kezdett el felém közeledni, mire a lépcső másik végébe csúsztam.
-Tényleg kinyírta a saját apját?-tette fel nekem kérdését, mire furcsállva néztem rá.
-Szóval, igaz?-tűnődött el, mire hevesen kezdtem el rázni fejemet.
-Nem, dehogy igaz! -válaszoltam kimérten.
-Biztos?Sok pletyka igaznak tűnik, főleg a kinézete miatt.-lépett még közelebb.
-Minho! -szóltak neki a többiek, szinte suttogva de a fiú csak még közelebb jött.
-Egyáltalán ho..-mondatát nem tudta befejezni, mert egy kéz akadályozta meg benne, ami vállán pihent meg.
-Túl sokat beszélsz.-szólalt meg JeonGuk mellette, mire a fiú tekintete teljesen megváltozott.Félt.
-Ha még egy lépést tettél volna, nem úsztad volna meg, ugye tudod?-bökött a köztünk lévő távolságra.
-N-nagyon sajnálom! -vette volna le magáról Guk kezét, viszont ő nem engedte azt.
-Nem akarlak meglátni titeket még egyszer erre.Remélem érthető voltam! -paskolta meg a fiú hátát aki erre egy hatalmasat nyelt.
-R-rendben v-van.-hajolt meg újból bocsánatot kérve, majd elfutott a barátaival.
-Bocsi a késésért, volt egy kis dolgom.-mosolyodott el, most már sokkal aranyosabban mint ahogy az előbb tette ezt.
-Miért félnek tőled ennyire az emberek? -kérdeztem rá felállva helyemről.
-A sok pletyka miatt, gondolom.-rántotta meg vállait.
-Téged nem zavarnak?-néztem íriszeibe.
-Nem. Mondjuk ha azt terjesztenék, hogy egy gyenge kis senki vagyok, az már igen, zavarna.De így jobb, hogy félnek tőlem, nem tudnak bántani.-magyarázta.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...