Megváltoztam

790 91 23
                                    

Fájó fejjel keltem fel és oldalam vakargatva ásítottam egy hatalmasat. Szerencsére csak négyre kellett mennem órára és addig még volt két óra hosszám, ezért nyugodtan tudtam elkészülni. A konyhába indulva csináltam magamnak kávét, majd raktam az a pultra mikor telefonom megszólalt. Szemeimet dörzsölve mentem vissza a szobába, majd vettem fel azt.

-Igen?-szóltam bele a készülékbe visszabattyogva a konyhába.

-Haló?-szóltam bele újra, de nem szólt vissza senki.

-Ugyanaz a számod.-szemeim hatalmasra nőttek mikor meghallottam Jungkook hangját a túloldalon. Ajkaim elnyíltak és hiába szerettem volna megszólalni, nem ment. Kezem remegésbe kezdett újra, mire megtámasztottam azt a pulton.

-Mit akarsz?-kérdeztem meg a lehető leghidegebb és legvisszautasítóbb hangomon.

-Megkérdezni, hogy esetleg lenne-e kedved eljönni velem valahova?-nadrágomat megszorítva fogtam vissza könnyeimet.Hogy van pofája hozzá?

-Nem,nem akarok veled elmenni sehova.-válaszoltam, majd összepréseltem ajkaim. Kigördült egy könnycsepp amit egyből le is töröltem arcomról.

-Az elmúlt két év borzalmas volt nélküled.- felsóhajtva nehezen, törölgettem íriszeimet.

-Nekem csodálatos volt az elmúlt két évem nélküled.-mosolyodtam el halványan.

-Annyira nagyon sajnálom,Jimin.-suttogta a telefonba.

-Ennyi?Mert ha nincs más akkor....-kezdtem bele de félbeszakított.

-Én még mindig szeretlek.-nyeltem egy hatalmasat szavára.

-Soha többet ne hívj engem!-raktam el a telefont és hatalmas zokogásban törtem ki. Fejemet a pultra hajtva fogtam mellkasomra .Nem akartam, hogy előjöjjenek a jó emlékek ,csak a rosszakra akartam emlékezni, hogy ne kövessem el újra ugyanazt a hibát. Mégsem ment. Annyi jó emlék jött elő és hirtelen egyetlenegy rosszat sem tudtam volna sorolni. Annyira nyugodt volt az életem a fiú nélkül, nem akartam újra a szakadék szélén állni. Pár perc kellett ahhoz, hogy lenyugodjak, majd a csaphoz sétálva mostam meg arcomat és mentem felöltözni, hogy eltudjam terelni a gondolataimat. Ahogy felöltöztem elmentem a fürdőbe megmosni az arcomat is valamennyire, hogy ne látszódjon rajta a sírársom nyoma.

-Nem teheted magaddal megint, Jimin!-suttogtam magamnak.

-Rendben vagy lelkileg, nem törhetsz meg újból.-mosolyogtam tükörképemre.

***

 Összeszedve magam, fogtam meg táskámat és telefonomat, majd hagytam el a lakásom. Szeles idő volt és ahhoz képest, hogy nem szerettem, most mégis nagyon jól esett. Betértem még az órám előtt a szokásos kávézóba és kikértem a cappuccinomat, majd egy nagy mosoly kíséretében mentem iskolám felé.

-Gyorsan leléptél a tegnapi buliról.-ért mellém Dana a semmiből, mire ijedten mosolyogtam a lányra.

-Volt egy nemkívánatos személy is ott sajnos.-hajtottam le fejem.

-Nem kívánato...na ne!-esett le neki.

-Ott volt Jeon Jungkook?-kérdezett rá, mire csendre intettem. Mindent tudott a lány róla, hiszen beavattam ezekbe a dolgokba.

-Mit mondott?-kérdezett rá halkabban.

-Nem mondott semmit, épp elég volt, hogy rám nézett és a magabiztos Jiminből újra az elveszett Jimin lett.-sóhajtottam fel.

-Annyira sajnálom.-simított hátamra.

-Ma reggel...-kezdtem bele, majd vettem egy mély levegőt.

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now