Köszönöm....

4.5K 412 63
                                    


Nincs átolvasva!!!

Lecsúszott szemüvegemet feltolva, helyezkedem el újra a kanapén és próbálok a világ összes fájdalmával a TV-re összpontosítani. Egy elcseszett romantikus filmet nézni hétvégén a legjobb. Anyuék nincsenek itthon mert elmentek  valahova amit természetesen elfelejtettem JeonGuk miatt. Teljesen felborította az egész életem. Nem tudok a tanulásra koncentrálni és kések első óráról mert nem tudtam elaludni előző este és  természetesen fel sem bírok kelni időben.

- Csókold már meg te szerencsétlen! - forgatom meg szemeimet, majd visszanézek a TV képernyőre. Miért ennyire nehéz valamit megtenni?

- Ennél még egy mese is jobb lett volna ... - nyúltam a távirányítóért megszabadítva magam a szenvedéstől, majd kikapcsoltam a tévét.
Telefonom mellettem rezegni kezd jelezve, hogy üzenetem érkezett. Egy pillanatra némán bámulom a készüléket titkon remélve, hogy talán JeonGuk írt viszont mikor ez eszembe jutott egyből elhessegettem gondolataim róla.

-Írjon a nem létező tizenegyedik lábujjára! - mérgesen vettem kezembe a telefonom és néztem meg az üzenet küldőjét.

Taehyung
Nem azért, de szerintem átváltozok sellővé!!

Jimin
Tae kérlek, most ne hülyéskedj

Taehyung
Nem hülyéskedek!!

Vérzik a helye és szerintem a  pikkelyem fog kinőni pár másodpercen belül a lábamból.

Jimin
Mit csináltál már megint?

Taehyung
Nem tudom

azt hiszem beütöttem

Jimin
mosd le vízzel a vért

Taehyung
Nem tehetem

mi van ha akkor nem lehet uszonyom?

Jimin
Nem léteznek sellők

maximum egy hal lehetsz

Taehyung
Nem szeretem a halakat

csúszósak és nem megy rájuk egy póráz sem

Jimin
Mert a vízben élnek

Ha kiveszed őket meghalnak

Taehyung
Akkor Kikot is akváriummal együtt kellett volna sétáltatnom?

Jimin
Te megölted Kikot?

Taehyung
Leültettem mesét nézni hátha attól jobban lesz

Jimin
Nem szabad neked állatot venni🤦‍♀️

Taehyung
De szeretem őket

És ők is engem

Jimin
Még sem élnek 2 hétnél tovább

Taehyung
Gonosz vagy

Jimin
Te pedig megöltél egy halacskát

Taehyung
Mesét néz!!!!

Jimin
Akkor a mese nyírta ki, így jó?

Taehyung
Elmegyek és megmutatom neki a könyvespolcomat!!

Jimin
Sok szerencsét hozzá😑

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now