Első nap:Újabb csalódás

2.2K 241 66
                                    

Fáradtan kászálódtam ki az ágyamból, és intéztem el minden reggeli teendőmet, unottan. A szokásosnál is rosszabbul keltem, és most senkinek sem kívánom azt, hogy hozzám szóljon.
Balszerencsémre ma van a kirándulás napja is, és emberek közelébe sincs kedvem menni.
  Hatalmas táskámat vállamra kapva nyitottam ki az ajtót, majd miután megláttam Jungkook mosolygós arcát, be is csaptam azt.

-Kell egy kötél amivel most azonnal felakaszthatom magam. -motyogtam magam elé meredve.

-Drágám, azért ennyire nem vagyok ijesztő.-dörömbölt az ajtón szórakozottan.

-Mit keresel itt?-nyitottam ki azt újból, és nézem íriszeibe.

-Gondoltam meglepem a haverom, és elkísérem a suliba .- rántotta meg vállait .Ha valaki ismeretlenen látta volna most az arcom, biztos lehettem volna abban, hogy Mekkáig meg sem áll. Ellentétben Jungkook, olyan szórakozottan állt ott levakarhatatlan vigyorral arcán, hogy annyira szívesen az orra alá dörgöltem volna a negatív szavaimat.

-Megvan már?-nézett rám, mire kérdőn figyeltem őt továbbra is.

-Hogy hogyan nyírsz ki. Megvan már ?-támaszkodott mellém a falnak.

-Nincs az az isten, hogy én veled bárhova is elmenjek.-kérdését figyelmen kívül hagyva beszéltem meg magammal a dolgokat, de viszont hiába fordultam vissza az ajtóhoz, Jungkook könnyen tudott rajtam fordítani .

-Jó lesz,majd töltünk ki ilyen barátos teszteket, hogy ki ismeri jobban a másikat.-bal szemem már szabályosan tikkelt a hülyeségétől, ezért kezemet ki is rángattam övéből.

-Nagyon nem vagyok most jó kedvemben.-forgattam meg szemeim .

-Az tökéletes nekem,szeretem mikor szinte felrobbansz a dühtől ,felizgat .- rántotta meg vállait.
Felsóhajtva indultam el a suli felé és próbáltam nem Jungkook hülyeségeire fókuszálni.

-Remélem nem baj, ha az egyágyas szoba maradt nekünk .-megálltam minden mozdulatomba, és hihetetlenkedve fordultam felé.

-Megkérdezte az edző ki vállalná be, és mivel annyira szeretjük egymást, így a miénk lett .-karolt át engem, viszont egyből kibújtam keze alól.

-Miért egy idiótát kérdeznek erről?- túrtam hajamba hisztérikusan.

-Jimin!- jött egy hang hátunk mögül ,mire megpillantottam Wonhot.

-Szia... - pillantottam egy aprót oldalra Jungkook felé, aki látszólag nagyon nem örült neki.

-Cső, Jeon! - pacsizott volna le vele, de a mellettem álló csak mogorván figyelte őt.

-Mi van vele?-húzta el száját Wonho, mire megrántottam vállam.

-Tudja a rosseb.-válaszoltam őszintén, majd újra a fiúra pillantottam.

-Hogy vagy?-kérdeztem rá kedvesen mosolyogva.

-Nem aludtam túl jól az este, szóval fáradtan. Te?- mielőtt válaszolhattam volna Jungkook közbeszólt.

-Dugtunk, szóval jól aludt.-fogott kezemre és kezdett el rángatni a busz irányába, mire mérgesem állítottam meg őt.

-Teljesen hülye vagy?-néztem rá mérgesen.

-Szállj fel a buszra, Jimin! - lökött a jármű felé, mire felhorkantva fordultam újra irányába.

-Nem!Nem fogod nekem megmondani mit csináljak ,mert már..-kezdtem bele, de mérgesen sóhajtott fel.

-Ha nem akarod ,hogy megint veszekedjünk, felszállsz arra a kibaszott buszra! -mutatott a hátam mögött lévő rozoga tragacsra, majd Wonho felé pillantott.

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now