Hibákért elnézést!!
_________________Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer, megint ilyen helyzetbe kerülök. Mindig szerettem az életem, a családom és Taehyungot is. Viszont, mióta Jungkook megjelent az életemben, olyan mintha nem találnám önmagam. A mindennapjaim olyanok mint egy kiskutyának. Csak eszek néha és alszok, utána az a nap szinte mindig kiesik a fejemből.
Soha nem szerettem rosszul látni dolgokat, hiszen a sok bántás ellenére is találtam mindig kibúvót a zord élet mögül. És ez a kibúvó, Taehyung volt. Mindig ott volt mellettem, segített mindenben, vigyázott rám, én pedig nem tettem érte semmit. Akármennyire is próbálkoztam, hogy visszaadjam neki a sok szeretetet, nem tudtam. Ahhoz ez az élet nem elég.A hideg szinte lilabőrössé tett és a zuhogó eső, már csak mint nyom, maradt a városon.
Nagyokat lélegezve léptem kintebb a peremen és tártam szét kezeim. Behunyt szemekkel élveztem a város minden mozzanatát. Annyival közelebb éreztem magam a gondok megszüntetéséhez, azonban nem mertem volna megtenni. Hiába fészkelődnek ilyen gondolatok a fejembe, egyszerűen képtelen lennék hozzá, a fájdalmat, egy még nagyobbal megszüntetni, nem lenne ésszerű döntés.Csörömpölést hallottam hátam mögül, ezért óvatosan fordítottam fejem a hang irányába. Meglepetésemre az a lány állt előttem pár méterre, akinek segítettünk a sikátorban. Hosszú szőke haja rakoncátlanul hullott vállára, vékony kezeit pedig szájához emelve figyelt engem. Örömömre sokkal jobban nézett már ki, mint mikor véresen láttuk.
-T-te vagy az a fiú, igaz? - kérdezte hatalmas szemekkel.
-Neked nem szabad leugranod!Nem teheted! - rázta fejét hevesen, majd közelebb araszolt hozzám, amit valljuk be, igazán viccesen tett.
-Miért nevetsz? - pislogott rám nagyokat félve.
-Úgy jössz felém mint egy csibe. - a gondolatra újra nevetnem kell. A lány puszta jelenléte felvidított, talán egy új lelki társra találtam benne.
-Csak azért így jövök, mert bármilyen hirtelen mozdulatom a halálodat okozhatja. - kérte ki magának, még mindig tanácstalanul.
-Csak gondolkodni jöttem fel. - fordultam teljesen felé.
-Senki nem jön fel ide gondolkodni. - állt meg mozdulatában.
-És te? Miért vagy itt akkor? - döntöttem oldalra fejem. Meglepődött kérdésemen és ezt nem is titkolta.
-Én csak... - motyogta válaszként, de nem fejezte be mondatát.
-Úgy látszik te nem azért jöttél fel, amiért én.
-Csak a várost aratam megnézni. - lépkedett közelebb, majd fellépett hozzám.
-Voltak gondolatok a fejedben, hogy megtedd, igaz? - figyelte íriszeimet.
-Valami olyasmi... - vallottam be, majd folytattam.
-De semmi értelme nem lett volna.Nem vagyok az a bátor típus sem, szóval.. - rántottam meg vállaimat.
-Te vagy a legbátrabb ember akit ismerek. Ha te akkor nem vagy, akkor már én sem. - hajolt meg előttem hálásan.
-Nagyon szépen köszönöm! Tényleg nagyon hálás vagyok! - egyenesedett fel, majd válaszom várva kezdte el harapdálni ajkait.
-Igazából, nem én mentettelek meg. - vakargattam tarkómat.
-Hanem a csúnya bácsi? - kuncogott fel, mire kérdőn néztem rá.
-Öcsém beavatott a dolgokba. - magyarázta.
-Amúgy, Lisa vagyok. -nyújtotta felém kezét.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...