-Megvan mit veszel fel?-nézett be szobámba Jungkook, 5 óra tájékán.
-Még soha nem voltam bulizni, ezért nem tudom. Nem jó ez?-mutattam mackós valómra.
-Egy hatalmas pulcsival tökéletes lenne.-indult a szekrény felé, majd vett ki onnan egy nagy garbós pulóvert.
-Tessék.-nyújtotta felém azt.
-Mindenki ehhez hasonlóba megy ilyen helyekre?-néztem rá furcsán.
-A bulik lényege az, hogy minél jobban beöltözz és, hogy még véletlen se rakd ki azt a tökéletes hátsó feled.-simított fejemre.
-Akkor te miét nem ilyenbe vagy?-szemeztem kilátszódó mellkasára.
-Mert én...szeretem felrúgni a szabályokat.-köszörülte meg torkát mondata közepén.
-Nem lehetne, hogy egy kicsit több gombot gombolj be?
-Nem tetszek így, Minnie?-döntötte oldalra fejét, mosolyogva.
-D-de...csak ha nekem ennyire tetszel így, akkor másoknak is fogsz, és sok lesz az ember is...-néztem rá bociszemekkel, mire felnevetve puszilt homlokon.
-Legalább tudod mit érzek mikor olyan ruhákban vagy.-hajolt közelebb hozzám.
-Azok normálisak. Soha nem járkálok kivágott cuccokba. -puffogtam.
-Pedig mikor csak velem vagy tehetnéd.-suttogta ajkaimhoz közel.
-Valamit nagyon akarsz. -kezdtem el gyanakodni hangosan.
-Mit akarnék. - húzódott távolabb.
-Nem szoktál ilyeneket mondani, ha meg igen, biztos, hogy csinálni akarsz valamit utána.-szűkítettem össze szemeimet.
-Csupán csak fűt a vágy .Nem fejeztük be amit elkezdtünk lent. -bökött mellkasomra kacér mosollyal.
-Ha nem gombolod össze az inged, ne várj tőlem semmit.-paskoltam meg arcát, és indultam le .
***
Ajkamat rágcsálva vártam Jungkookot, majd mikor megjelent a lépcsőn, majdnem elájultam.
-Nincs gond most már a gombokkal .- rántotta meg vállait. Szemem tikkelni kezdett, hiszen egy vékonyka anyag volt rajta, ami alól még jobban kilátszódott mellkasa.
-Direkt csinálod?-mérgelődtem.
-Szeretem mikor mérges vagy.-nevetett fel.
-Hogy fogok kinézni melletted?!Olyan vagyok mint valami hajléktalan, te pedig...-akadtam meg egy pillanatra, majd észrevettem nyakát.
-Mi az ?-vette magára pulcsiját.
-S-semmi.-fordultam ki a házból egyből. Komolyan kiszívtam a nyakát? És miért csak most veszem észre, basszus?!
-Taehyungal nagyon összevesztetek?-jött utánam a hideg utcára, mire elhúztam szám.
-Nem mondanám annak. Csak megint a testemmel jött, én pedig úgy gondoltam, meghúzok egy határt neki .-rántottam meg vállaim.
-Jól tetted .Az a kis féreg amilyen hülye, olyan perverz is.-karolt át, majd húzott közelebb magához.Lassan meghallottuk a hangos zenét, majd később a fényeket is észrevettük.
-Nem hagylak egyedül.-simított vállamra .
-Tudom.-bólintottam egyet. Lassan a helyszínre értünk, majd egy hatalmas sóhajt kíséretében léptünk oda be.
KAMU SEDANG MEMBACA
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fiksi Penggemarᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...