Mozgolódásra keltem fel hajnalban az ágyam körül ,és bár biztos voltam abban, hogy Jungkook mászkálgat bent, a biztonság kedvéért kezemet kinyújtva húztam azt végig párom helyén ahol természetesen már nem feküdt a fiú.
-Mit csinálsz?-motyogtam miközben kinyitottam szemeim.
-Öltözök.-felülve az ágyon néztem ahogy felaggatja magára pólóját.
-Hova mész ilyen korán?-érdeklődtem hajamba túrva.
-Micsoda?-kérdezett vissza mintha nem hallotta volna kérdésem.
-Jungkook!-szóltam rá erőteljesen, mire felsóhajtva nézett rám.
-Nem mindegy neked hova megyek? Feküdj vissza aludni, nyolc előtt itthon vagyok.-húzta magára zokniját egy szemforgatás kíséretében.
-Remélem nem a főnöködet mész megdugni.-szűkítettem össze szemeimet. Furán viselkedett a fiú ezért minden jog a gyanakodásomra meg volt adva.
-Drogot megyek eladni. Most örülsz?-tárta szét kezét ingerülten.
-Te, most...?!Teljesen hülye vagy?!-akadtam ki teljesen.
-Ha tetszik ha nem, akkor is menni fogok .Ez a munkám.-felhorkantva haraptam ajkamba.
-Neked tényleg elmentek otthonról. Legyél már érett a korodhoz képest és mondj nemet ezekre a dolgokra!-térdeltem az ágyra, hogy lemászhassak onnan, viszont Jungkook vállamra rakta kezét.
-Te pedig adj tiszteletet az idősebbeknek, ha már megint a korral jössz.-dühösen szuggerálta íriszeimet.
-Hogy lehetsz ennyire gyerekes?!-löktem le magamról kezét és álltam az ajtó elé.
-Innen márpedig biztos, hogy nem fogsz kimenni!-tettem magam előtt keresztbe kezeimet, gúnyos mosolyra húzva ajkaim .Jungkook egy pillanatra behunyta szemeit, majd elindult felém.
-Jimin,kérlek.-erősködött tovább.
-Emlékszel mit beszéltünk tegnap?-elevenítettem fel neki a dolgokat, mert úgy látszott teljesen elfelejtette azokat.
-Nem érek rá erre.-nyúlt vállamra és lökött volna arrébb, de a kilincsre fogva álltam el még mindig útját.
-El kell mennem erre a szarra! Engedj már ki az istenért is!-fogott csuklómra és kezdett el rángatni engem mint valami rongybabát.
-Hagyd abba, ez fáj Junkook!-fogtam az eddig kilincset tartott kezemmel csuklómra, hogy gyengítsem párom szorítását.
-Na végre.-lökött engem bentebb, majd engedett el. Végtagomra fogva figyeltem ahogy kinyitja az ajtót, majd megfordulva nézett rám újból.
-Sajnálom.-megbánón nézett szemeimbe, de én ugyanúgy álltam a haragos tekintetemet.
-Menj a picsába.-fordultam el tőle és mentem a fürdőbe, majd kapcsoltam fel a villanyt. Felsóhajtva néztem csuklómra amit eddig a sötét miatt nem igazán láttam. Nem esett jól neki azt sem, hogy rá estem tegnapelőtt és az sem, hogy Jungkook egyáltalán nem finomkodott a megfogásával.
-Fáj?-jött egy hang mögülem, mire megrántottam vállaimat.
-Nem kéne menned?-gúnyolódtam szavaimmal. Közelebb lépkedve ölelt meg hátulról és temette fejét hajamba.
-Nem megyek.-íriszeimet felemelve, fordultam Jungkookal szembe akinek így már pólóm alá csúsztak kezei.
-Nem mész?-ismételtem meg szavait, hogy tényleg jól hallottam-e.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...