BÖLÜM 63

242 13 29
                                    

Hadi yine iyisiniz bölüm erken geldi 😄
Bu bölümü yazarken oldukça keyif aldım. Umarım sizler de beğenirsiniz. Öpüldünüz 😘

Bölümde geçen şarkılarımız:
Nil Karaibrahimgil- He Man
Aydilge- Aşk Paylaşılmaz

Hiçbir zaman uçuk hayallerim olmamıştı. Hatta büyüdükçe hayal kurmayı bırakmıştım. Çünkü hayallerim beni umut etmeye iterdi. Ve ben umut etmekten korkardım. Şimdi ise hayallerimin ötesinde bir hayata sahip olmuştum.

Yüzümde kocaman bir gülümseme ile dostlarımda gezdirdim bakışlarımı.

İltay, Bars, Saye, Karan... Ve hayatıma yeni katılan Bahar. Hepsinin yüzünde de benimki gibi samimi bir gülüş vardı.

Bakışlarım en son Arat'ı buldu. İnsan sevdiğini hep sona saklarmış. Daha uzun bakmak için ya da her ne yapıyorsa onu daha da uzatmak ve son hatıra olarak zihnine ve kalbine onu kazımak için... İlkler ve sonlar unutulmaz derler.

İrislerindeki ışıltının sahibi bendim. Ona baktığımda benim de irislerim ışıldıyor muydu?

Ona bakmak bile kalbimin ritmini değiştiriyordu. Çok yakışıklıydı, çok güzeldi, şefkatliydi, buz gibi görüntüsünün altında sıcacık biri vardı. Merhametliydi. Vicdanını sesini her zaman dinliyordu. Adildi. Ve güzel seviyordu.

Uzak kaldığımız yıllarda yaptıkları ise aşkının yoğunluğundandı. Arat bensizlikle başa çıkamamıştı. Başa çıkmak için seçtiği yol yanlıştı. Yaktığı canlarla birlikte kendi canını çok daha fazla yakmıştı. Yaktığı canlar, başkalarının canını yaksa da Arat'ın merhameti ve vicdanı onu böyle hissetmeye zorlamıştı.

Belimden tutup beni biraz daha yakınına çekti. Kokusunun tenime karışmasını seviyordum. Ben onu çok seviyordum.

"Ne güzel oldu böyle toplandık." Saye'nin naif sesini duyduğumda başımla onu onayladım. Canım dostum onunla ilgilenememiş olsam da bana her zamanki gibi sıcak davranmış hiç tavır yapmamıştı. Kalbi çok güzeldi ve kalbinin güzelliği artık yüzünden de okunuyordu.

Giydiği kırmızı elbise ile çok güzel görünüyordu. Bars da beğenmiş olmalıydı ki Saye geldiğinden beri gözlerini ondan ayıramıyordu.

Bahar için durum tam tersiydi. O da tüm güzelliğiyle geldiğinden beri İltay'dan gözlerini alamıyordu. Ah Bahar platonik kekim.

"Saye'cim sen iste her zaman toplanalım." İltay'ın sözleri ile Bars onu onaylamıştı. Yüzümde imalı bir gülümseme olurken bunu sadece Arat fark etmişti. Saye ise kaşlarını çatıp Bars'a bakmıştı.

İltay bu kez Karan'a dönüp "Kardeşim sen yıllardır Saye ile birliktesin değil mi?"

Karan "Evet. Çocukluktan beri." Diyerek İltay'ı cevapladı.

"Birbirinize sahip olduğunuz için çok şanslısınız." Sözlerim ile birlikte ikisi de gülümsediğinden Karan kolunu Saye'nin omzuna atıp onu kendine çekti. "Saye benim en büyük şansım."

Saye gülümseyip "Asıl sen benim en büyük şansımsın." Dediğinde Bars gergince boğazını temizlemişti.

"Ben hiç böyle dostluklara sahip olamadım. Hepiniz gerçekten çok şanslısınız." Bahar'ın sözleri bana geçmişimi hatırlattığında kalbim sızladı. Yalnız ve kırgın geçmişim. Böyle dostlukları hayal dahi edemediğim geçmişim. Burukça tebessüm edip Bahar'ın elini tuttum.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin