Wszystko się zaczęło w Oskia ( zmyślony kraj w generatorze):) To kraj położony w Azji na pograniczu z Japonią a Koreą. W pewnej pięknej rezydencji wyglądającej jak pałac z wielkim ogrodem mieszkała rodzina posiadająca dwie córki. Jedna to trzyletnia dziewczynka o śniadej cerze z zaróżowionymi policzkami z różowymi oczami i jasnoróżowymi wręcz pastelowymi długimi kręconymi włosami sięgającymi do pasa. Zaś druga to kilkunastomiesięczna dziewczynka o jasnej cerze również z zaróżowionymi policzkami, liliowymi oczami. Obie dziewczynki miały dwie wspólne cechy. Pierwsza to znamię na ramieniu w kształcie kwiatu lotosu a druga to obie dziewczynki nosiły wisiorek zawieszony na złotym łańcuszku ze złotym półksiężycem wypełniony ewentualnie ozdobiony kolorową żywicą, do którego był przymocowany na małe magnesiki wisiorek kwiatu lotosu ze złota również z żywicą w środku. Ich rodzice byli uważani za legendy w sporcie, jakim jest piłka nożna, zarówno ojciec jak i matka dziewczynek byli utalentowanymi piłkarzami na poziomie światowym i choć nie grali po tych samych stronach to ich miłość do tego sportu nie zmalała ani odrobinę. Mogłoby się wydawać, że ich życie będzie się toczyło dalej i będzie spokojne, niestety jednak, że w tym kraju znaleźli się tacy ludzie, którzy zazdrościli im tego talentu, im obydwojgu. Dlatego którejś nocy kiedy cała rodzina spała ktoś zaczaił się na posesję gdzie znajdowała się ich rezydencja, włamał się do budynku przez otwarte okno w jednym z pokoi i wywołał w nim pożar. Od razu uciekł stamtąd zostawiając płonący się dom. Rodzice dziewczynek zostali uwięzieni w swojej sypialni, w której również pojawił się dym. Jednak ojciec dziewczynek postanowił poprosić swojego najbardziej zaufanego pracownika aby ten uratował ich córki i bezpiecznie je wyniósł poza teren palącego się budynku. Mężczyzna na początku nie chciał im pomóc z obawy o własne życie. Ale po namowach ojca przełamał się i pobiegł do sypialni gdzie spały córki jego przełożonych. Wyważył drzwi od ich sypialni i zaczął szukać ich córek po ogromnej sypialni. Już zaczął tracić wszelką nadzieje bo ogień rozprzestrzeniał się coraz bardziej do tego stopnia, że wszystkie meble, fotografie rodzinne paliły się. Nagle odnalazł je... siedzące w kącie, zapłakane i przerażone. Natychmiast do nich podbiegł, po czym wziął je obie na ręce i wybiegł z palącej się rezydencji, a potem i opuścił jej teren. Niestety rodzice dziewczynek nie mieli tyle szczęścia i zginęli w pożarze. Tydzień po tragedii mężczyzna sfałszował swoje dokumenty tożsamości i wyjechał z dziewczynkami do Japonii do Tokio i tam oddał je do domu dziecka bo sam nie był w stanie ich wychować. Dziewczynki spędziły w ośrodku pół roku bo po tym czasie zostały adoptowane przez młodą parę zamożnych ludzi: Sarah Blossoms i Tomasa Blossoms, Oboje są z narodowości Argentyńskiej bo wcześniej mieszkali w Argentynie ale postanowili się przeprowadzić do Japonii do Tokio do Inazuma Town gdzie teraz obecnie w tym mieście mieszkają. Z początku dziewczynki były ciche i nie śmiałe ale w ich główkach została radość i miłość do sportu po ich biologicznych rodzicach. Po czasie stały się w pełni radosnymi, cieszącym się życiem dziećmi. Lata mijały a Flora jak i Lilly bo tak zostały nazwane przez swoich obecnych rodziców stawały się coraz starsze a, prawdę mówiąc, to tylko Flora bo Lilly przez pewien czas miała problemy z rozwijaniem się więc kiedy Flora kończyła 10 lat to Lilly miała dopiero roczek ale to i tak nie zmieniło miłości jak i zachowania państwa Blossoms do tych kruszynek. Cieszyli się że mogli zaadoptować te dwie dziewczynki po nie miłym przeżyciu z ich dzieciństwa. Obecnie Flora ma 14 lat a Lilly ma zamiar skończyć 6-lat.
To był wstęp do opowieści jak i mojej książki która nie jest idealna i zdaje sobie z tego doskonale sprawę. Jeśli chcecie się czegoś więcej dowiedzieć to czytajcie dalej a dowiecie się dużo ciekawych rzeczy.
FlorIshido2709.
CZYTASZ
Kwiatowa Napastniczka z tajemnicą II Inazuma Eleven (POPRAWKI)
FanficSpróbuję jakoś to skrócić. Oki? No to tak , jest to historia dziewczyny która z powodów osobistych musiała zmienić szkołę i rzucić pasję którą jest piłka nożna. Przenosi się do gimnazjum Raimona i poznaje dobrze wszystkim znanym Axela Blazea, Marka...