Opis postaci(kilku).

638 17 0
                                    

(aut:Zanim przejdę do opisu chciałabym zaznaczyć, że tu będą opisy kilku bohaterów oprócz Państwa Blossoms czyli przybranych rodziców Flory i Lilly. To tyle:)

Flora Blossoms — obecnie ma 14 lat a w prologu 12. Jest szczupłą dziewczyną o średnim odcieniu karnacji. Jej oczy są szerokie i czerwono różowe ombre. Ma długie sięgające poza kolana jasnoróżowe lokowane włosy z grzywką opadającą po obu stronach twarzy dodatkowo na czubku głowy ma opaskę z warkocza a po boku ze swoich włosów ma ułożoną formę kwiatu. Na prawym ramieniu z boku ma tatuaż z kwiatem lotosu, to jej znamię, które ma od urodzenia lecz ona o tym nie wie. Na co dzień nosi średniej długości różowy kardigan w tle z kwiatami Sakury. Pod niego podkoszulek z kolorowym nadrukiem a na nogi dżinsy rurki z wysokim stanem z przetarciami na całej długości obu nogawek. Na stopy zakłada wiązane na okrągłe sznurowadła sneakersy na podwyższonej podeszwie w kolorze seledynowej zieleni. Zawsze na szyi zwisa jej na złotym łańcuszku naszyjnik z zawieszką złotego półksiężyca, który jest pokryty kolorową żywicą a na koniuszkach ma dwa małe niewidoczne dla ludzkiego oka magnesiki a na rękę zakłada bransoletkę na druciku z kolorowymi koralikami i trzema zawieszkami zamocowanych na złotym krótkim łańcuszku pośrodku:zawieszka piłki nożnej białej w czarne pięciokąty, druga obok piłki to zawieszka kwiatu wiśni a po przeciwnej stronie zawieszki z piłką zwisa zawieszka motylka z żywicy w złotej ramce.

Jej największą pasją jest piłka nożna stało się, tak kiedy dziewczynka została zapisana do Liceum Kwitnącej Wiśni to szkoła ze żłobkiem, przedszkolem, zerówką, szkołą podstawową oraz gimnazjum, które jest po części liceum. Ale też bardzo lubi rysować w wolnym czasie, a także słuchać muzyki.

Jest spokojną i zrównoważoną osobą, a zarazem cichą i dość szczerą w wielu kwestiach. Zawsze musi dołożyć swoje trzy grosze i się odezwać nawet jak ludzie nic do niej nie mówią. Wcześniej była bardzo sympatyczna i energiczna jednak wydarzyło się coś, co zmieniło jej osobowość i charakter.

Lilly Blossoms — obecnie ma 6 lat a w prologu 4. Jest szczupłą dziewczynką o jasnoróżowej cerze z fioletowymi szerokimi oczami z czarnymi rzęsami po obu stronach oka. Ma długie mocniej pofalowane jasnofioletowe włosy sięgające jej prawie do pasa z grzywką opadającą po jednej stronie twarzy a po drugiej ma zapleciony warkoczyk. Na co dzień ubiera różową sukienkę na grubych ramiączkach z nadrukiem prześwitujących motyli, na nią jasnoróżowy kardigan. Na stopy białe skarpetki do kolan i pastelowo różowe balerinki.

Pani Gloria(aut: Możecie mi pisać w komentarz, jakie nazwisko dla tej osoby,oki) pomocnica domowa. To bardzo sympatyczna kobieta jest przed 60 - sześćdziesiątką. Niska, szczupła ubrana w czarną tunikę z pół rękawem na to biały fartuszek z koronką na grubych ramiączkach. Kobieta o bladej cerze, niebieskich oczach i srebrnych włosach spiętych w kitkę z grzywką po boku na wierzchu.

Philip-lokaj. To człowiek około 50-60 lat, ubrany w czarny garnitur, wysoki o srebrnych włosach prostych krótkich z przedziałkiem na boku o jasnej karnacji, fioletowych oczach z wąsem pod nosem, zawsze chodzi wyprostowany.

Violet, kucharka, kobieta o jasnej cerze, lekko przy kości blond włosy zaplecione w warkocz przed łopatki z grzywką po obu stronach twarzy, kręcona, oczy ma brązowe ubrana w strój jednoczęściowy w kolorze seledynowej zieleni zapinanym na złoty guzik przy kołnierzyku i do tego nosi czarne czółenka na klocku, pod które ubiera czarne cienkie rajstopy. Ma 50 lat.

Tutaj macie opis wyglądu jak i charakteru głównych postaci ale pojawią się też inne, nowe i w zupełności nikomu nieznane ale także te które każdy z nas dobrze zna. Zapraszam na kolejną część:"PROLOG".

Kwiatowa Napastniczka z tajemnicą II Inazuma Eleven (POPRAWKI)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz