ROZDZIAŁ 10

3.1K 170 1
                                    

Szybko weszła do mojego pokoju, położyłam się na łóżko i nawet nie wiem kiedy zasnęłam.

-Noelle.- obudził mnie głos mamy- Zejdź na dół kolacja. Co się stało?- podeszła do mnie.

-Nic. Spotkałam Josha, ale Harry go spławił.- powiedziałam szybko.

-Czy ty mój mówiłaś o tym wszystkim co się wydarzyło?

-Nie, nie miałam siły. Znam go za krótko, żeby móc to wszystko opowiedzieć. Zaraz zejdę.

Napisałam szybko jeszcze do Harry’ego.

JA: ‘Harry jeszcze raz bardzo przepraszam za dzisiaj. Obiecuję Ci, że kiedyś Ci opowiem całą historię, ale nie jestem jeszcze gotowa na to emocjonalnie. Noelle’

Nie musiałam długo czekać na odpowiedź

HARRY: ‘Mówiłem Ci już, że nic się nie stało. Rozumiem i nie zmuszam Cię do tego. Jeśli będziesz gotowa to sama mi powiesz, a ja Cię wysłucham. Jesteś najlepszą dziewczyną jaką znam. Jeszcze nigdy nie miałem tak super przyjaciółki. W ramach rekompensaty za dziś zapraszam Cię jutro na kawę i deser. Jeśli się zgadzasz to będę po Ciebie o 14:30. Buziaki H :-*.’

JA: ‘Zgadzam się. Będę czekać. Ja też nie miałam nigdy takiego przyjaciela. Lubię Cię J’

Dzisiejszy dzień był naprawdę ciężki. Poszłam spać.

Musiałam być wczoraj bardzo zmęczona,  bo spałam całą noc, ale śnił mi się Josh. Można to nazwać koszmarem. Zerknęłam na zegarek, była już 12.00. Zaczęłam się szykować. Wybrałam białe rurki i do tego t-shirt, Vansy oraz moją ukochaną kurtkę skórzaną. Kiedy skończyłam usłyszałam pukanie do drzwi. Mama dziwnie na mnie patrzyła, bo powiedziałam jej tylko, że wychodzę.

-Witaj księżniczko.- jak zwykle uśmiechnięty Harry- Gotowa?

-Hej! Tak. Możemy iść. Mamo wrócę pod wieczór.

-Jedziemy czy się przejdziemy?- zapytał uśmiechając się.

-Możemy zrobić sobie spacer. Jeśli chcesz to zaparkuj pod naszym garażem, bo nikt się dzisiaj nigdzie nie wybiera.

-Niech stoi tam. Nic mu nie będzie. Co wczoraj robiłaś?

-W zasadzie to przespałam całe popołudnie.

-Rozumiem Leniuszku.

-Nie śmiej się zmęczyło mnie to wczorajsze spotkanie Josha.

Reszta drogi minęła nam na luźnej rozmowie.

Naucz mnie kochać (Harry Styles)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz