66

467 31 27
                                    

   Gdy doszliście do rzeczki, zeszłaś z pleców bruneta, po czym spojrzałaś na Felix'a.

   Gdy doszliście do rzeczki, zeszłaś z pleców bruneta, po czym spojrzałaś na Felix'a

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Położyłaś się na trawie, po czym chłopacy położyli się koło ciebie. Patrzyliście w gwiazdy. 

- Mówią, że tamta gwiazda świeci najjaśniej - nieopanowany wskazał palcem. 

- Ale to nie prawda - dodał Felix. 

- Najjaśniejsza gwiazda świeci tutaj - spojrzeli na ciebie.

- Ym... Dobrze się czujecie? Nie dam wam swojej krwi - usiadłaś, a oni zaczęli się śmiać. 

- Nie o to chodzi, ale brzmi kusząco. 

Usiadłaś tak, aby ich widzieć. 

- Lix, teraz tak szczerze, czujesz coś do Miry?

Chłopak milczał, po czym spojrzał na ciebie.

- Nie. 

- Ale czułeś coś do niej. 

- Znaczy.. 

- Szczerze Lix. 

- Jak się pojawiła, to uczucia się ożywiły. 

- Czyli ona sprawia, że żyjesz? Jak mamy to rozumieć?

- Chodzi mi o uczucia do niej, wtedy się ożywiły i miałem mentlik w głowie. 

- A teraz? 

- Ona potrzebuje mojej pomocy, ale to nie znaczy, że coś do niej szuje - spojrzał na ciebie - czuje coś do kogoś innego - odwrócił wzrok - nie mogę się cofać przez kogoś z przeszłości. Teraz gdy tylko z nią jestem chcę jej pomóc jak tylko mogę, ale to mnie wykańcza. Ona uważa, że jeżeli jej pomagam to jestem teraz jej i to niszczy moją psychikę - znów spojrzał na ciebie tym swoim zimnym wzrokiem - a ty I.N? Masz kogoś na oku? 

- Jest - położył się - taka jedna - uśmiechnął się i spojrzał w gwiazdy - Jest przeurocza, czasami jest miła, czasami egoistyczna, czasami udaje kogoś kim nie jest. Nie powiedziałbym, że łatwo się obraża, bo zawsze to robi w żartach. Ma wiele zalet, a osoba, która tobie się podoba Lix jaka jest?

- Ostatnio mamy słaby kontakt... Bywa egoistką, ale zawsze pomaga nawet swoim wrogom, świetnie sobie radzi pomimo tego co dzieje się w jej życiu. Przeszła zbyt dużo na swój wiek, jej psychika pada i jest z nią coraz to gorzej, mimo to dziewczyna się nie poddaje. Ma na sumieniu parę osób, ale to nic takiego. Pomaga każdemu, tylko sobie nie potrafi. Miałą i ma ciężkie życie. Obiecała sobie, że nigdy nie będzie przy nikim płakać i tego się trzyma. Jest bardzo silną dziewczyną, ale cały czas się krytykuje. Jest strasznie surowa względem siebie, ale inni i tak powiedzą, że jest egoistką zapatrzoną w siebie. Zawsze gdy robi sobie z kimś zdjęcie, nie patrzy ma siebie, aby ona dobrze wyszła, tylko na tą drugą osobę - spojrzał na ciebie - robi wiele zakazanych rzeczy na które matka, nigdy jej nie pozwalała, lecz ukrywa się z tym. Nie chce by ktokolwiek o tym wiedział, nie lubi być w tłumie. Ma za mocną głowę, nic na nią nie działa. Moim zdaniem, zbyt często ma racje, ona po prostu jest zbyt mądra jak na mnie. 

- A ty Y/n? 

- Ja? - spojrzałaś na nich przerażona. 

- Twoja kolej. 

  Nie wiedziałaś co powiedzieć, bo siedziałaś z dwoma osobami, które mogły ci się podobać, lecz nie byłaś pewna, która była tą właściwą. Miałaś mentlik w głowie. 

He is my salvation || Felix and MeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz