71

423 26 1
                                    

    Gdy już było po wszystkim, przyszedł Felix. 

- Jak się czujesz? - spytał siadając koło ciebie. 

- Nie wiem w ogóle po co mi to dajecie. 

- Lek działa przez 5 godzin, później będziesz musiała wziąć kolejną dawkę i tak dopóki się nie zagoi - nieopanowany dał ci jakieś pudełko. 

- Co to jest? 

- Zdołasz dać sobie sama zastrzyki? 

- To są te całe leki, tak? Co jak nie wezmę, bo np. zapomnę? 

- Będzie z tobą źle, a jesteś dla mni- blondyn przerwał i chrząkną- nas, dla całej grupy zbyt ważna. 

- Nie macie tabletek? 

- Wtedy nie zadziała, bo tabletka trafia do całego organizmu, a nie na - przerwałaś brunetowi.  

- Dobra, rozumiem przecież. 

- Nie możesz tego nikomu pokazywać - spojrzał na Felix'a - oprócz nas, nikomu, rozumiesz? 

- Tak, ale ja chyba nie - przerwał ci Felix. 

- Zajmę się zastrzykami. 

- Masz inne sprawy na głowie, nie możesz przy mnie cały czas siedzieć. 

- Ja mogę się tym zająć, zawsze jestem blisko - wtrącił się nieopanowany. 

- Powiedziałem, że ja się tym zajmę. To nie jest dla mnie problem, z resztą chcę - brunet mu przerwał. 

- Powinieneś zająć się swoją niunią! - zbulwersował się chłopak. 

- Kto mówił, że nie będę - spojrzał na ciebie. 

- Felix, daj spokój. To nie zabawa, co jeśli się spóźnisz?

- Nigdy się do niej nie spóźnię - powiedział pewny siebie. 

- Powiedziałem nie! Nawet nie ma takiej opcji! Jeszcze przyprowadzisz ze sobą ten swój kamień. 

- Jeongin przestań! 

- Skąd możesz wiedzieć gdzie ona będzie w danym momencie?! Będziesz do niej wypisywał gdzie jest?! Co jeżeli nie odpisze?! Z resztą, wyraziłem się jasno, nie i koniec!

- Do cholery Jeongin! Ja również wyraziłem się jasno. To ja się nią zajmę - siedziałaś jak wryta. 

- Nie kłóćcie się! - wrzasnęłaś - Felix zajmie się lekami, a ty nieopanowany jesteś cały czas gdy będę czegoś chciała. 

- Nie, jak tak bardzo Felix chcę, to nich on sobie za tobą lata. 

- Mi pasuje - uśmiechnął się do ciebie. 

- Narzekać nie będę - brunetowi mina zrzedła.

He is my salvation || Felix and MeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz