27. Me erottiin

391 22 6
                                    

Joelin pov:

Kävelin kohti Aleksin taloa niinkuin joka aamu. Mietin koko yön vain Aleksia ja Juliaa. En tiedä kumman kanssa oikeasti tahdon olla. Jonkin alan mietiskelyn jälkeen saavun Aleksin talolle. Samassa hän tulee ulos ovesta. "Moi" sanon hänelle. "Moi" Aleksi sanoo väsyneesti. "Vileäkikkö sä näät sitä unta?" kysyn huolissani. "Joo, en mä pääse siitä eroon" hän vastaa. Lähdemme kävelemään kolulle.

"Nähään välkällä" sanon Aleksille kun tiemme erkanevat. "Joo" hän vastaan. Kävelen kohti luokkaani. Kaikki muut näyttäisivät olevan luokassa. "Noni nyt taitaa olla kaikki" opettaja sanoo ja menee laittamaan luokan oven kiinni. "Alotetaas sitten tuntu" hän jatkaa ja kävelee vuorostaan työ pöydälleen.

Timeskip välkkään

Olen kävelemässä ulos luokastani. Pääsen käytävälle kun Julia vetää minut luokseen. "Moi" hän sanoo iloisesti ja painaa huulensa huulilleni. Suutelemme hetken kunnes erkanemme suudelmasta Aleksin saamuessa luoksemme. "Nähään myöhemmin" hän sanoo. "Joo, heippa" sanon ja Julia lähtee kavereidensa luo. "Moi" sanon tuolle pienelle blondelle pojalle. "Moi" hän sanoo vaisusti ja katsoo Julian perään. "Hei onko kaikki hyvin?" kysyn ja yritän saada hänet katsekontaktiin mutta hän siirtää katseensa lattiaan. "Joo" hän sanoo edeleen vaisusti. "Tuu" sanon ja vedän hänet tyhjään luokkaan. "Oikeesti Aleksi, mikä sulla on?" kysyn jo huolissani. "Miten nii?" hän kysyy siirtämättä katsettaan lattiasta. "Sä oot ihan vaisu. Sä katoit Juliaa surullisen näkösenä ku se lähti" sanon. Aleksin silmästä valuu kyynel. "Hei oikeesti Aleksi sä oot mulle tärkee, kerro mikä sulla on" sanon ja nostan hänen päätään leuastaan.

Aleksin pov:

En vastaa Joelin kysymykseen. Olen vain hiljaa. Joel katsoo minua huolestuneena. "Voidaanko me puhuu tästä myöhemmin?" kysyn. "Ei, vaan nyt" Joel sanoo. "Hmmm, lupaatko sä etten tuu menettää sua jos kerron?" kysyn. "Et tietenkää, sä et menetä mua koskaan. Sä oot mulle tärkeintä koko maailmassa" Joel sanoo ja laittaa kätensä lantiolleni. Siirrän katseeni maahan. Katson hetken maata kunnes siirrän katseeni taas Joeliin. "Mä tykkään susta, enemmän ku kaverina" sanon. Joel on vain hiljaa ja katsoo minua silmiin. Käteni alkavat täristä. Katson Joelia silmiin. Välillämme on pitkä hiljaisuus kunnes tunnen Joelin lämpimät huulet huulillani. Hän nostaa minut istumaan takanani olevalle pöydälle. Joel pitää käsiään lantiollani kun siirrän käteni hänen niskaansa. Suutelu Joelin kanssa on niin täydellsitä.

Julian pov:

Kävelen koulun käytävillä etsien luokkaani jossa minulla olisi seuraava tunti. Kavereillani loppu jo koulu mutta minulla on vielä yksi tunti, sitten pääsen kotiin. Kävelen luokkien ohi katsellen luokkien numeroita. Yht äkkiä saavun jonkun luokan luo jossa on Joel ja joelin kuvailujen mukaan Aleksin. Joel pitää käsiään Aleksin lantiolla. He puhuvat jostain kunnes tulee hiljaista ja he vain katsovat toisiaan kunnes Joel painaa huulensa Aleksin vastaaville. He suutelevat kunnes Joel nostaa Aleksin istumaan pöydälle. Aleksi siirtää kätensä Joelin niskaan ja Joel pitää edelleen käsiään Aleksin lantiolla.

Aleksin pov:

Seison kaapillani laittaen kirjojani sinne. Yht äkkiä joku tyttö ilmestyy viereeni ja katsoo minua. Katson hänrä kunnes jatkan sitä mitä olin tekemässä. Kun saan kirjani kaappiin laitan kaappini kiinni. "Moi" tyttö sanoo. "Moi?" sanon hieman kysyvästi. "Mä oon Julia ja sä vissiin Aleksi?" hän sanoo. "Joo..." vastaan. "Mä näin ku te suutelitte Joelin kanssa" hän sanoo. En tiedä mitä pitäisi sanoa. "Mitä sun ja Joelin välillä on?" hän kysyy. "Ei mitää... Sehän seurustelee sun kanssa" sanon. "Me erottiin" Julia sanoo. "Miks??" kysyn. "Koska Joel rakastaa sua ja sä sitä" hän sanoo. Olen vain hiljaa. En taaskaan tiedä mitä pitäis sanoa. "Mä toivon että susta ja Joelista tulee jotain. Te olitte oikeesti aika sulosia" hän sanoo. Väläytän hänelle hymyn. Julia halaa minua ja minä hängtä. "Kaikkee hyvää sulle" hän sanoo ja lähtee.

Kun Julia lähtee tunnen käden olkapäälläni. Hän kääntää minut ympäri. "Mitä te juttelitte?" Joel kysyy. "Julia kerto että te erositte" sanon. "Tiiätkö miks?" hän kysyy. "Se sano et sä rakastat mua" sanon ja katsoin Joelia silmiin. Hän on vain hiljaa ja katsoo minua. "Onks se totta?" kysyn. Joel painaa minut kaappeja vasten ja suutelee minua. Hänellä on niin täydellisen pehmeät ja lämpimät huulet. Joel erkanee suudelmasta rauhallisesti. "Riittikö toi vastaukseks?" hän kysyy melkein kuiskaten. Nyökkään. Huulilleni ilmestyy hymy.

--------------------------------------------------------------

Sanoja 649

Life is like one variable // JoleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora