58. "Mä en oo nukkumassa ilman sua"

365 26 7
                                    

Ollin pov:

Päivä on mennyt hitaasti mutta on ollut ihan kivaa. Olemme kiertäneet jotain rataa joka ulkona on, kävimme syömässä, oli vapaa aikaa, sitten taas jotain yhteistä ja nyt loppuilta katsottaisiin elokuvaa ja syötäisiin herkkuja.

Kaikki muut ovat saapuneet paikalle paitsi rakastavaiset. He jäivät laiturille istuskelemaan Aleksin pitäen päätään Joelin olkapäällä ja Joelin omaansa Aleksin päätä vasten pitäen käsistään kiinni. "Onkos meillä kaikki paikalla?" ohjaaja oliko se Nina, kysyy kun saa elokuvan laitettua. "Aleksi ja Joel puuttuu" joku tyttö sanoo. "Lucas käytkö ettimässä" Nina sanoo. "Joo" Lucas vastaa ja nousee ylös. "Ne on laiturilla" sanon kun hän on lähdössä. "Kiitos" hän sanoo ja menee ylös.

Aleksin pov:

Istuskelemme Joelin kanssa laiturilla katsoen vettä. Alkaa olla jo hämärää ja hieman viileää. Siirryn aivan Joeliin kiinni. "Onks sulla kylmä?" hän kysyy laittaen kätensä selkääni ja alkaa silittää sitä. "Vähä" vastaan. "Pitäskö mennä sisälle?" hän kysyy. "Ei vielä, ollaan vielä hetki" vastaan.

Jonkin ajan päästä kuulen takaamme askelia ja joku kyykistyy viereeni. "Teijän pitäis tulla sisään, aletaan kaikki yhessä kattoo elokuvaa" hän sanoo minun ja Joelin kääntäessä katseemme häneen. Käännän katseeni takaisin veteen ja painan pääni takaisin Joelin olkapäälle. "Mennäänkö?" Joel kysyy ja siirtää hiuksiani pois kasvoiltani. Puristan päätäni. "Miks sä et haluu tulla?" Lucas kysyy ja istuu viereeni. "Mä en vaa haluu olla siellä kaikkien keskellä, se alkaa ahdistaa jos on nii paljo ihmisiä sun ympärillä" kerron reppien kynsinauhojani. "Hei Aleksi se on iha ok, toi sama tunne on mullaki aina välillä. Mut te voitte tulla mun ja Oliverin kanssa sinne sivulle istuu" Lucas vastaa laskien kätensä olkapäälleni silittäen sitä. "Okei, mennään" sanon jonkin ajan päästä ja nousemme kaikki ylös lähtien sisälle.

Time skip yöhön

Kävelen rakennuksen käytäviä taskulampun valossa etsien Joelin huonetta, minulla ei siis ole mitään hajua missä hänen huone on. Emmekä oikeasti saisi käydä yöllä toistemme huoneissa mutta en aijo nukkua ilman Joelia.

Vihdoin pitkään kestäneen etsinnän jälkeen löydän hänen huoneensa. Katdob vielä ymäpärillleni ettei kukaan vaan ole täällä.

Joelin pov:

Olen menossa nukkumaan kunnes kuulen että joku avaa huoneeni ovea. Oven takaa ilmestyy maailman suloisin näky. Vaaleahiuksinen sinisilmäinen pikkumies nimeltä Aleksi. "Mitä sä täällä?" kysyn ja nousen istumaan. Aleksi sulkee oven hiljaa ja tulee viereeni. Otan hänet tiukkaan halaukseen ja silitän hänen selkäänsä toisella kädelläni. "Kultapieni rakas mitä sä täällä teet, sun pitäs olla nukkumassa" sanon ja siirrän hänen hiuksiaan pois hänen kasvoiltaan. "Mä en oo nukkumassa ilman sua" hän sanoo ja halaa minua tiukasti. "Mut sä et sais olla täällä" sanon ja halaan häntä takaisin. "Mä en voi nukkua ilman sua" hän sanoo surullisella äänellä. Voi pientä. "No kai sä voit jäädä, kunhan ei jäädä kiinni" sanon. Minusta on oikeasti ihanaa että Aleksi tuli, mutten halua kummallekkaan vaikeuksia.

Makoilemme sängylläni vierekkäin. Aleksi vaihtoi päälleen minun t-paidan ja laittoi hupparinsa ja farkkunsa sänkyni alle. Silittelen hänen selkää hänen piirtäessä sydämiä rintakehääni. Hetkemme kuitenkin keskeytyy kun joku koputtaa oveen. "Fuck" sanon todella hiljaa. "Mitä me nyt tehään?" Aleksi kysyy hiljaa. "Mee sängyn alle" vastaan. Aleksi kerkeää juuri livahtaa sängyn alle kun ovi aukeaa. "Anteeks ku häiritsen mut onko Aleksia näkyny?" Nina kysyy. "Ei oo, onks se kadonnu?" kysyn esittäen huolestunutta. "Joo, mut jatka sä vaa unia. Kyllä me se löydetään" hän sanoo ja lähtee ulos huoneesta. "Hyvää yötä" hän sanoo vielä ja sulkee oven.

Odotan hetken kunnes annan Aleksille luvan tulla takaisin. "Vai että kadonnu" sanon ja nostan hänet syliini hajareisin. Suutelemme kunnes Aleksi siirtyy viereeni. Liuvutan kättäni hänen kylkeä pitkin hänen reidelle ja siitä hänen haaroväliin. "Älä" hän sanoo ja ottaa kädestäni kiinni. Laitan sen kuitenkin takaisin ja hän siirtyy selkä minuun päin. Liuvitan kättäni entistä lähemmäksi mutta Aleksi pyörähtää vatsalleen ja minun käteni menee seurauksena hänen kyljen kautta hänen alaselälleen. "Sä kiusaat mua ihan tahallas" hän sanoo muka vihaisena maatessaan vatsallaan katse minussa. "Ehkä kiusaanki" sanon ja vedän hänet takaisin lähelleni. "Ilkee" Aleksi sanoo todella lähellä huuliani pitäen käsiään poskillani. Pidän käsiäni hänen kyljillään ja katse hänen silmissä. "Mä rakastan sua" sanon hiljaa ja katselen hänen kasvojaan jokapuolelta ja sitten palaan hänen silmiinsä. "Mäki rakastan sua" Aleksi sanoo myös hiljaa.

Time skip aamuun

Herään kun ikkunasta tulee kirkasta valoa silmiini. Käännän päätä niin ettei se tule suoraan silmiini. Ensimmäinen asia mitä näen on vieressäni sikeästi tuhiseva söpöläinen. Hänen päänsä on toisen kylkeni päällä ja pieni käsi on toisen kylkeni päällä. Siirrän hänen hiuksiaan pois hänen kasvoiltaan ja jään silittämään niitä. Näkisittepä tämän näyn, suloisin näky koskaan.

Noin puolen tunnin päästä joku avaa oven. "Mä tiesin että se on täällä" Lucas sanoo ja tulee huoneeseen laittaen oven kiinni. Hän tulee sänkyni luo ja kyykistyy viereemme. Hän silittää Aleksin hiuksia katsoen häntä kun hän nukkuu. "Kauan te ootte seurustellu?" hän kysyy. "Vähä vajaa vuoden" kerron siirtäen katseeni hänestä takaisin Aleksiin. "Se on nii sulosta nähä teijät yhessä" hän sanoo yhä silittäen Aleksin hiuksia.

"Herättäsitkö sä Aleksin, ois sen aika lähtee omaan huoneeseen" Lucas sanoo lopettaessaan Aleksin hiuksien silityksen ja noustessaan ylös. Silitän rauhallisesti Aleksin kylkeä ja yritän saada häntä hereille.

Aleksi kääntää päätään niin että hänen nenänsä osuu kylkeeni ja hän alkaa hieromaan silmiään. Hän nostaa päätään niin että katsoo minua. Nyökkään eteenpäin ja hän katsoo nyökkäämääni suuntaan. "Huomenta, ois sun aika lähtee" Lucas sanoo. "Tuu sitte ku oot laittanu vaatteet päälle" hän jatkaa ja lähtee. Aleksi kääntää päänsä vasten rintakehääni ja sulkee silmänsä. "Hei rakas älä rupee nukkuu, sun pitää lähtee" hän ei kuitenkaan tee elettäkään noustakseen. Päin vastoin. Hän hautaa päänsä kainalooni. "Heii, sun pitää lähtee" sanon ja siirrän hänen hiuksiaan pois kasvoiltaan. Hän vetää vain peiton päänsä yli. "Aleksiiii" sanon ja vedän peiton häneltä. Aleksi nostaa päänsä ja hieroo taas silmiään. "Huomenta" sanon ja hän lopettaa silmiensä hieromisen. Silitän hänen kylkeään ja hän näyttää keskaria. "Aika ilkeetä" sanon ja painan pusun hänen otsaansa.

Aleksi nousee istumaan todella hitaasti. Laitan käteni hänen käden päälle joka on jalallani. Hän kääntää päänsä minuun ja katsoo minua todella väsyneesti. "Anteeks ku mun pitää häätää sut pois täältä" sanon ja silitän hänen kämmenselkäänsä. Aleksi väläyttää minulle vastaukseksi pienen hymyn.

Hän nousee hetken kestäneen hiljaisen katsekontaktin jälkeen jalkojeni yli rauhallisesti seisomaan siirtäen hiuksiaan taakse. Hän ottaa sängyn alta vaatteensa. Vetää farkkunsa jalkaansa minun ihastellessaan häntä. Seuraavaksi hän vetää päältään minun hänelle aika suuren t-paidan ja heittää sen minulle. Se tuoksuu nyt aivan Aleksilta. Hän näyttää aivan vasta heränneeltä ja todella väsyneeltä pukiessaan huppariaan. Hän laittaa vielä sukat jalkaansa ja kurottaa puhelimensa pyöydältäni. Katson tarkkaan hänen liikkeitään.

Nyt tuo väsynyt pikkumies on valmis lähtemään. Otan kuitenkin hänen kädestään ja sanon. "Älä mee" "Mun on pakko" hän sanoo käheällä ja hiljaisella äänellään. "Tuu sit tähän" sanon ja vedän hänet päälleni. Halaan häntä tiukasti samalla tuoksutellessa häntä. Hän tuoksuu aivan taivaalliselta. Aleksi nostaa päänsä rintakehältäni ja sanoo. "Mun pitää lähtee" painan suudelman hänen huulilleen hänen vastatessaan siihen. Siirryn hänen huuliltaan hänen kaulalle ja teen siihen omistusmerkin Aleksin huokaistessa samalla hiljaa.

Aleksi nousee päältäni. Pidän häntä yhä kädestä. "Heippa rakas" sanon ja silitän peukalollani hänen kämmenselkää. "Heippa" hän sanoo hiljaa ja pikkuhiljaa irroittaa kättään kädestäni kävellessään kauemmaksi. Hän pysähtyy vielä ovelle ja vilkuttaa minulle, vilkuitan tottakai takaisin. Sitten hän lähtee sulkiessaan oven.

-----------------------------------------------------------

Sanoja 1160

Life is like one variable // JoleksiWhere stories live. Discover now