32. Huolehtivia kavereita

379 24 0
                                    

Ollin pov:

Olemme istuskelleet puistossa jo pari tuntia. Joel ja Joonas ovat juoneet viina pullonsa. Juttelimme kaikesta turhasta maan ja taivaan välillä. "Miten sulla Olli muuten menee?" Joel päättää kysyä. Jäädyn ihan täysin. Kukaan ei pitkiin aikoihin ole kysynyt miten minulla menee enkä oikein itsekkään tiedä. "Miten nii?" päätän vastata. "Sä et oo pitkään aikaan puhunu mitä sulle kuuluu, miten sulla menee tai mitä sun elämässä tapahtuu" Joel sanoo huolestuneen kuuloisena. "Kai mulla ihan hyvin" vastaan. "Meneekö sulla kotona asiat iha hyvin?" hän kysyy katsoen minua huolehtivasti. "Joo" vastaan. "Entä koulussa?" "Iha hyvin" "Muistathan sä että voit koska vaan tulla puhuu meille jos on jotai" Joonas vuorostaan sanoo. Nyökkään vain. "Miten sulla menee seurustelu jutut" Joel kysyy. "Ööööh en mä oikein tiiä" vastaan aika hiljaisesti. "Onks sulla ketää kiikarissa?" Joonas kysyy. "Eipä oikeestaan" vastaan. "Millon viimeks sulla ois ollu joku kiikarissa" Joel sanoo.

Joelin pov:

Olen kävelemässä Aleksille päin. Mietin vain Ollia, lähinnä sitä onko hänellä oikeasti kaikki hyvin. Hän on minun paras ystäväni ja minulle todella tärkeä. Hän on ollut viimeaikoina aika vaisu. Hän ei ole juurikaan puhunut siitä miten hänellä menee tai mitään elämästään. Mutta luotan siihen että hän tulee puhumaan jos haluaa tai hänellä on joku.

Saavun Aleksin koti ovelle. soitan ovikelloa ja ei mene kauaa kun näen jo tuon söpön pienen blondin pojan avaavan oven. "Moi" sanon ja halaan häntä. Halaamme jonkin aikaa kunnes erkanemme halauksesta. Suutelen vielä Aleksin pehmeitä ja lämpimiä huulia ennen kuin vedän oven kiinni. "Moi Joel" Matti sanoo sohvalta kun olemme kävelemässä yläkerran portaille. "Moi" vastaan. "Ainii hyvää syntymäpäivää" hän vielä huutaa perääni. "Kiitos" huudan takaisin.

Saavumme Aleksin huoneeseen. Hyppään Aleksin sängylle kun hän laittaa oven kiinni. "Tuu tänne" sanon ja ojennan käsiäni Aleksiin päin. Hän kävelee huoneensa ovelta minun luo ja istuu syliini hajareisin. Painan huuleni vasten Aleksin omia, hän vastaa suudelmaan. Kaadan hänet makaamaan sängylleen selälleen. Pidän käsiäni Aleksin kyljillä ja hän omiaan niskassani. Puraisen hellästi hänen alahuultaan niin että pääsen tutkimaan hänen suutaan kielelläni. Hetken päästä erkanen Aleksin huulilta. Katson hänen upeita sinisiä silmiään. Aleksi siirtää hiuksiani korvani taakse. "Sä oot söpö" sanon ja painan Aleksin nenän päähän pusun.

Time skip pari tuntia

Päädyimme katsomaan jotain sarjaa. Olen koko tämän ajan silitellyt Aleksin hiuksia. Hetken päästä huomaan kul Aleksi nukahtaa. Laitan sarjan pois ja jatkan Aleksin hiuksien silittelyä. Jonkin ajan päästä siirrän Aleksin makaamaan sängylleen niin että hänen päänsä on tyynyllä. Laitan vielä hänen päälle viltin ja painan pusun hänen päähän. Lähden kävelemään alakertaan.

Kun tulen alakertaan huomaan Matin istuvan edelleen sohvalla. Menen istumaan toisellepuolelle sohvaa. "Nukkuuko Aleksi?" Matti kysyy. "Joo" vastaan. "Sen jälkeen ku te aloitte seurustelee Aleksi ei oo enää kertaakaa nähny sitä painajaista" hän sanoo. "Oikeesti?" sanon iloisesti. "Joo, mä oon nii onnellinen et Aleksi on löytäny sut sen elämään. Sä oot tuonu niin paljo iloa ja jaksamista sen elämään ja samalla ku tuot Aleksin elämään iloo nii tuot myös mun" Matti sanoo.

Matin pov:

Juttelimme Joelin kanssa noin tunnin kunnes huomaan Aleksin tulevan portaita alas. "Kato pikkunen heräs" sanon ja Joel kääntää pääntä Aleksiin. Aleksi ei sano mitään vaan menee Joelin viereen makaamaan pää hänen rintakehällään. "Nukuitko hyvin?" Joel kysyy ja siirtää Aleksin hiuksia hänen kasvoiltaan. "Joo, mut oisin nukkunu paremmin jos oisit ollu vieressä" Aleksi sanoo hiljaa. "Mä lupaan että yöllä nukun sun vieressä" Joel sanoo ja suutelee Aleksia. "Ootte te vaa söpöjä" päätän sanoa. Mutta se on totta Aleksi ja Joel ovan tdella suloisia yhdessä. "Paljo kello?" Aleksi kysyy hetken hiljaisuuden jälkeen. "Kohta kaheksan" sanon. "Mulla on nälkä" hän sanoo. "Tulkaa syömään jotain" sanon ja nousen sohvalta. Lähden kävelemään kohti keittiötä.

Aleksin pov:

Saimme juuri syötyä iltapalan. Lähden Joel perässäni kohti huonettani. Kun saavumme huoneeseeni Joel vetää minut sängylleni. Makaan nyt sängylläni Joelin päällä. "Pitäskö meijän lähtee suihkuun?" kysyn nostamatta päätäni hänen rintakehältä. "Ei vielä, tässä on hyvä olla" Joel sanoo altani ja silittelee hiuksiani. "Sun hiukset on vähä likaset" Joel sanoo hetken päästä. "Sikspä just pitäs mennä suihkuun" sanon ja nostan pääni. "Voidaan mennä jos mä saan pestä sun hiukset?" Joel sanoo koiranpentu ilmeellä. "Saat pestä" sanon ja suutelen häntä.

Tulimme Joelin kanssa kylppäriin. Joel ottaa paitansa pois mutta minä en tee elettäkään ottaakseni hupparia pois. "Ahdistaako sua?" Joel kysyy. "Vähä" vastaan hiljaa. "Se on iha ok. Mä voin mennä eeltä suihkuun ja kattoo erisuuntaan nii sä saat riisuu rauhassa" hän sanoo ja laittaa toisen kätensä olkapäälleni. "Kiitos" sanon ja halaan häntä.

Joel levittää shamppoota hiuksiini. Hän samalla hieroo päätäni sormenpäillään. Tämä on ehkä paras suihkussa käynti koskaan. "Silmät kiinni" hän sanoo. Ilmeisesti alkaa pestä hiuksiani. Tunnen lämpimän veden valuvan pitkin selkääni ja Joelin sormenpäät pesemässä hiuksiani. Kun Joel saa hiukseni pestyä hän pesee vielä omansa kun minä menen kuivautumaan.

--------------------------------------------------------------

Sanoja 770

Life is like one variable // JoleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora