54. Takaperinvoltti kalliolta

379 22 0
                                    

Joelin pov:

Söimme vähän eväitämmeä. Jätkät ostivat marjoja, sipsiä, suklaata ja limpparia. "Pitäskö teiijän käydä vaihtaa uinti kamat nii mennää uimaa?" Niko kysyy. Käännän katseeni Aleksiin ja hän minuun. "Mennäänkö?" kysyn ja hän nyökkää. Nousemme ylös ja otamme kassimme. Lähdemme kohti kallion päällä olevaa pukukoppia. Täällä on myös vessa.

Vaihdoin jo uimasortisini ja laitoin kaikki vaatteeni reppuuni, pyyhkeen otin käteeni. Aleksi on saanut uimashortsit jalkaansa ja ottaa hupparinsa pois. Hän kääntyy kassilleen ja minä otan hänen kyljistään kiinni ja painan huuleni hänen kaulaan. Paiann pusuja hänen kaulaan. Aleksi kääntyy minua päin ja painaa suudelman huulilleni. Jäämme hetkeksi katsekontaktiin kunnes hän kääntyy taas kassilleen ja ottaa sieltä urheilukankaasta tehdyn t-paidan. Hän pukee sen päällensä ja laittaa Vaatteensa kassiin. Lähdemme ulos pukukopista. Laskemme tavaramme muiden tavaroitten joukkoon.

Kaikki muut ovat uimassa ja me vasta tulemme. Aleksi menee kalliolle istumaan ja pikkuhiljaa laskeutuu kalliota alas että koskettaa varpaillaan vettä. Hän kääntyy katsomaan minua. "Onko kylmää?" kysyn seistessäni vähän kauempana. Aleksi nyökkää. "Eikä oo" sanon ja juoksen kohti reunaa ja hyppään pää edellä veteen. Vesi tuntuu viileältä mutta totun siihen. Pian nousen pintaan ja uin Aleksin luo. Hän istui kalliolla polvet vasten rintakehäänsä niin että hänen varpaansa vain osuvat veteen. "Tuu" sanon ja voiton että hän tulisi uimaan. Aleksi puristaa vain päättään. "Älä oo nössö!" kuuluu Joonaksen ääni takaani. Hän on muiden kanssa kauenpana. "Ole sinä hiljaa!" huudan hänelle takaisin ja käännä taas katseeni Aleksiin. "Tuu vaa, iha rauhassa. Mä otan sut kiinni" sanon ja menen kallion reunalle.

Aleksis laskeutuj kalliota varovasti alas ja kun hän on melkein kohdallani hän siirtää kätensä olkapäilleni. Vedän hänet halukseen ja samalla veteen. Erkanemme nopeasti haluksesta mutta jätän käteni Aleksin kainaloihin ja hän omansa olkapäilleni. Pyöräytän meidät ympäri ja vielä toiseen suuntaan. Sitten päästän irti Aleksista mutta hän ei minusta. Otan hänen kätensä olkapäitäni mutta en päästä irti niistä. "Sukelletaan" sanon. Aleksi nyökkää. "Oot sä valmis" hän nyökkää taas. "Kolmannella" sanon. "Yks, kaks, kolme" sitten sukellamme. Olemme veden alla hetken kunnes nousemme pintaan. "Onko kylmää?" kysyn kun Aleksin huulet muuttuvat sinisiksi. "Hän nyökkää. Naurahdan ja siirrän hänen hiukset taaksepäin."Kyl sä totut, tuu. Uidaan muitten luo" sanon ja lähden uimaan muiden luo Aleksi perässäni.

Ollin pov:

Olemme uineet nyt pari tuntia. Olemme ottaneet uinti ja sukellus kisoja ja hyppineet kalliolta veteen. Olemme hyppineet myös kotkeimmasta kohdasta kalliota, taino kaikki muut paisti Aleksi. "Mennään syömää" joku jätkistä sanoo ja lähdemme kaikki uimaan kohti kallion reunaa Tommi, Niko ja Joonas ovat ensimmäisiä. Sitten minä. Käännyn kohti Aleksia ja Joelia ja jään odottamaan heitä. Aleksi yrittää kiivetä kallion päälle muttei se kovin hyvin onnistu, Joel nostaa ja häntä ilmaan ja minä nostan hänet kallion päälle. "Kiitos" Aleksi sanoo. Lasken hänet maahan ja lähdemme kävelemään muiden luo.

"Aleksi mä keksin sulle hyvän tehtävän" Joonas yht äkkiä sanoo. "Minkä?" Aleksin kysyy maatessaan Joelia vasten. "Sun pitää kiipee tonne ja tulla sieltä takaperin voltilla alas" hän sanoo ja osoittaa korkeinta kohtaa kalliosta. "En mä uskalla ees hypätä sieltä" Aleksi sanoo. "Nyt onki aika kohdata pelot" Joonas sanoo. Aleksi katsoo hetken kalliota kunnes myöntyy epävarmana. Hän nousee ylös ja antaa puyhkeensä Joelille. Hän lähtee kävelemään kohti kalliota. "Aleksi oota, mä tuun sun mukaa" huudan ja nousen ylös.

Aleksi menee melkein kallion reunalle ja katsoo sieltä alas. "Sun ei oo pakko jos sä et haluu" sanon. "Kyl mä sen teen" hän vastaa hetken katseltuaan alas. Hän kääntyy minuun päin. "Pelottaaks sua?" kysyn. Oikeastaan tiedän että häntä pelottaa. "Enemmän ku koskaan" hän sanoo ja pitää kyynerpäistään kiinni.

Life is like one variable // JoleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora