အခန်း ၂၈ ဒီတော့ ငါကတစ်ချိန်လုံး လူပြတ်ကြီးဖြစ်နေတာပေါ့

1.7K 244 9
                                    

[Unicode]
ပြိုင်ဘက်ကင်းအသန်မာဆုံးသခင်ကြီး

စာစဉ် - ၂

အခန်း ၂၈ ဒီတော့ ငါကတစ်ချိန်လုံး လူပြတ်ကြီးဖြစ်နေတာပေါ့

“စီနီယာအစ်ကိုကြီးကို ရိုးရိုးသားသားဝန်ခံရရင် သိုင်းဘုရင်အဆင့်ကျင့်စဉ်က ကျင့်ကြံဖို့ခက်လောက်အောင် အရမ်းအဆင့်မြင့်လွန်းတယ်.. ညီမဂိုဏ်းထဲကိုရောက်ကတည်းက လုံးဝမခိုမကပ်ရဲဘဲ ကျင့်ကြံနေတာတောင် ကျင့်ကြံနှုန်းက ပြီးခဲ့တဲ့လတုန်းကပဲ မြန်ခဲ့တယ်.. အရင် တော်ဝင်နန်းတော်မှာရှိတုန်းကထက်တော့ အများကြီး မြန်နေသေးတုန်းဆိုပေမယ့် ဂိုဏ်းကိုရောက်ပြီး စစ်မှန်သောဇာမဏီကိုးပါးအသွင်ပြောင်းခြင်းကျင့်စဉ်ကို စ,စကျင့်တုန်းကထက်တော့ တော်တော်လေးနှေးသွားပြီ..”

ယွင်လီကော ခပ်လေးလေးသက်ပြင်းချလိုက်သည်။

“အမှန်ပဲ.. မဟုတ်ရင် သိုင်းဘုရင်အဆင့်ကျင့်စဉ်လို့ ဘယ်ခေါ်ပါတော့မလဲ? သူ့ရဲ့စမှတ်ကိုက မြင့်နေတယ်ဆိုပေမယ့် သာမာန်ကျင့်စဉ်တွေနဲ့ယှဉ်လိုက်ရင် ကျင့်ကြံရတဲ့ခက်ခဲမှုကလဲ တော်တော်ကွာတယ်.. ဆရာတစ်ခါပြောခဲ့ဖူးတယ်.. သိုင်းဘုရင်အဆင့်ကျင့်စဉ်က သိုင်းဘုရင်အဆင့်ကိုတက်လှမ်းဖို့အတွက် အခြေခံလိုအပ်ချက်ကိုရသွားဖို့ လမ်းစဉ်တစ်ခုပဲတဲ့.. ကျန်တာတွေက ကိုယ်ကိုယ်တိုင်ရဲ့ ကြိုးစားမှုနဲ့ ကံအပေါ်မှာ မူတည်သွားပြီ!”

ယွင်လီကော ခဏလောက်ရပ်သွားပြီးကာမှ ဆက်ပြောလာသည်။ “ဒါနဲ့.. မင်းအခုလက်ရှိ ဘယ်အဆင့်ကိုရောက်နေပြီလဲတောင် မပြောရသေးဘူးနော်..”

“အာ.. ညီမ စိတ်ဝိညာဉ် ဆဌမအဆင့်ကိုရောက်နေပါပြီ..”

ယွင်လီကော : “…..”

“ဘာဖြစ်လို့လဲ စီနီယာအစ်ကိုကြီး? အရမ်းများ နိမ့်နေလို့လား?”

“အမ်.. ဒီလောက်ဆို အဆင်ပြေလောက်ပါတယ်…”

“စီနီယာအစ်ကိုကြီးက ဒီလိုပြောပေးတော့ စိတ်အေးသွားပြီ.. ညီမအမြဲတမ်း ဒီအတွက် ဖိအားများနေခဲ့တာ… ညီမကျင့်ကြံတာ အရမ်းနှေးနေတယ်ဆိုပြီး ခံစားမိနေလို့ ဆရာ့ကို စိတ်ပျက်စေမိမှာ စိုးနေတာ.. ဪ … ဒါနဲ့.. စီနီယာအစ်ကိုကြီးရဲ့ လက်ရှိကျင့်ကြံဆင့်ကရော?”

ပြိုင်ဘက်ကင်းအသန်မာဆုံး သခင်ကြီးDove le storie prendono vita. Scoprilo ora