[Unicode]
ပြိုင်ဘက်ကင်းအသန်မာဆုံးသခင်ကြီး
စာစဉ် ၁၁။ အခန်း ၁၅၁ သိုင်းဘုရင်အဆင့် တက်လှမ်းနိုင်ချေရှိသူ၏ အရည်အချင်း"ဆဌမမြောက် အစ်ကို၊ ဒီတစ်ခါ ဘယ်သူအနိုင်ရမလဲ ခန့်မှန်းကြည့်။"
"ဘယ်သူဖြစ်နိုင်မှာမလို့လဲ။ အခြေခံအားဖြင့်တော့ အိမ်ရှေ့စံမင်းသားသားရဲ့ နေရာကတော့ သေချာတယ်။ မမျှော်လင့်ထားတာတစ်ခုမှမဖြစ်ဘူးဆိုရင် တတိယနဲ့ ပဉ္စမမင်းသားတွေက ဒုတိယနဲ့ တတိယအဆင့် ဖြစ်ကြလိမ့်မယ်။ အဲဒီနောက်မှာတော့ လင်းဖေး ဖြစ်လိမ့်မယ်။"
ဘုရင်ကျီနျဉ်က မထိန်းနိုင်ဘဲ သက်ပြင်းချကာ စိတ်ပျက်သည့်လေသံနှင့် ပြောလိုက်သည်။
"ငါတို့ တော်ဝင်နန်းတော်က သားစဉ်မြေးဆက်တွေက မျိုးရိုးအမည်မတူတဲ့ ကောင်စုတ်လေးထက် နိမ့်ကျလိမ့်မယ်လို့ မမျှော်လင့်ခဲ့ဘူး။"
"ဒါနဲ့ ပတ်သက်ပြီး ငါတို့ ဘာမှ လုပ်လို့ မရဘူး၊ ဘယ်လိုပဲဖြစ်ဖြစ်၊ ပထမ နာမည်တွေက ငါတို့နဲ့ ဘာမှမဆိုင်ပါဘူး။ အလယ်နဲ့ နောက်ကို စောင့်ကြည့်ဖို့ပဲ လိုတာပါ။"
"ငါ့သား ဝူရှန်က ထိပ်တန်းဆယ်ယောက်ကို ဝင်နိုင်မယ်လို့ မျှော်လင့်တယ်။ ငါ့ကို သိပ်အရှက်မကွဲပါစေနဲ့။"
"ခက်ပါတယ်။ ပထမတန်းဂိုဏ်းတွေက မြင့်မြတ်သောသားတော်များနဲ့ မြင့်မြတ်သောမိန်းမပျိုတွေ အများအပြားလာတဲ့အကြောင်း ငါကြားထားတယ်။ သူတို့ရဲ့ အခွင့်အလမ်းတွေက အတော်လေးကောင်းပါတယ်။"
"ဥပမာအားဖြင့်၊ အဇူရာနဂါးဓားနန်းတော်ရဲ့ မြင့်မြတ်သောသားတော် လျှို့ချန်းယွေ့က အကြီးအကဲအဇူရာနဂါးကနေ ဆင်းသက်လာတဲ့ အဇူရာနဂါးဓားတာအိုကို နားလည်သဘောပေါက်ခဲ့တယ်။ သူ့ ကျင့်ကြံဆင့်က စိတ်ဝိညာဉ်သန့်စစင်ခြင်း ပထမအဆင့်အထိ ရောက်သွားခဲ့ပြီဖြစ်ပြီး တော်ဝင်နန်းတော်က ငါတို့ သားသမီးတွေထက် နိမ့်ကျမှာမဟုတ်ဖူး။"
"လိပ်နက်ဂိုဏ်းရဲ့ မြင့်မြတ်သော မိန်းမပျို၊ ချင်ကျီမော့က လိပ်နက်ဂိုဏ်းက ဘိုးဘေးရဲ့ အမွေအနှစ်ကို လက်ခံရရှိခဲ့တယ်။ သူမရဲ့ လက်ရှိ ကျင့်ကြံဆင့်က တောင်ပင်လယ် ဒသမအဆင့်အထိ ရောက်ပြီမဟုတ်လား။ အာရုံစူးစိုက်ခံရလောက်တဲ့ ရလဒ်မဟုတ်လား။”
BẠN ĐANG ĐỌC
ပြိုင်ဘက်ကင်းအသန်မာဆုံး သခင်ကြီး
Viễn tưởngပြိုင်ဘက်ကင်း အသန်မာဆုံး သခင်ကြီးစနစ် Eng Title - I am such an Expert; Why do I have to take Disciples Author - Wood Easily Starts Fire Genre - Action, Adventure, Fantasy ဘာသာပြန် - CHARM. Y