အခန်း ၆၉ ဒီတော့ ငါ့ကိုသဘောကျတယ်ပေါ့?

1.4K 197 4
                                    

[Unicode]
ပြိုင်ဘက်ကင်းအသန်မာဆုံးသခင်ကြီး

စာစဉ် - ၅။ အခန်း ၆၉ ဒီတော့ ငါ့ကိုသဘောကျတယ်ပေါ့?

ဂိုဏ်းချုပ်ချန် ​တစ်ခုခုပြန်မပြောခင် ခဏတာမျှတိတ်ဆိတ်လို့သွားခဲ့သည်။

"ပထမအကြီးအကဲ မင်း.. ရှောင်ယန် ကို ​ကောင်းကင်နတ်ဆိုးဂိုဏ်းရဲ့ ဂိုဏ်းချုပ်ဖြစ်​စေချင်လို့လား..."

"ဟုတ်တယ် ကျွန်​တော်ဆိုလိုချင်တာအဲ့တာပဲ။" ပထမအကြီးအကဲ ​ခေါင်းညိမ့်ပြီးရှင်းပြသည်။

" ရှောင်ယန်ရဲ့ကျင့်ကြံဆင့်ကနိမ့်​ပေမယ့် အဲ့တာ သူကငယ်​သေးလို့​လေ.. ပြီး​တော့ အကုန်လုံးလည်း သူ့ရဲ့ အခင်းအကျင်းပညာရပ် အရည်အချင်းကို​တွေ့မြင်ခဲ့ကြတာပဲ ပြီးတော့ လိပ်နက်ဂိုဏ်းရဲ့မြင့်မြတ်​သောမိန်းမပျိုနဲ့လည်း သူက သူငယ်ချင်း​တွေ ဖြစ်နေတယ်။ ဆို​တော့ သူ့ကို ဂိုဏ်းချုပ်လုပ်ခိုင်းတာက ကျွန်​တော်တို့ ​ကောင်းကင်နတ်ဆိုးဂိုဏ်းကို မနစ်နာ​စေပါဘူး.."

"ဂိုဏ်းချုပ်က​တော့ ကောင်းကင်နတ်ဆိုးဂိုဏ်းရဲ့ ဘိုး​ဘေး အကြီးအကဲဖြစ်လာပြီး ကျင့်ကြံခြင်းကို အာရုံစိုက်လို့ရတာပဲ။"

ဂိုဏ်းချုပ်၏မျက်လုံးထဲတွင် အကျိုးအ​ကြောင်းတွေးတောကာ လွန်ဆွဲ​နေပုံ​ပေါ်သည်။

"ဒါ​ပေမယ့် ငါက အသက်တစ်ရာပဲရှိသေးတယ်၊ ငါ့ဘဝရဲ့ ထိပ်ဆုံးကို​ရောက်ရမယ့်အချိန်မှာမှ ပင်စင်ယူရတော့မှာလား?"

"အဲ့တာက... ရပါတယ်။ ဒါ​ပေမယ့် ရှောင်ယန်က သူ့ရဲ့အဆင့်အတန်း​ကြောင့် မြင့်မြတ်​သောမိန်းမပျိုနဲ့ ​ရှေ့ဆက်လို့မရရင် နှ​မြောစရာ​ကောင်းလွန်းတယ်​လေ"

ထိုစကားကိုကြား​သော် ဂိုဏ်းချုပ်၏အမူအရာ​ပြောင်းလဲသွားပြီး သူ ချက်ချင်း ​လေး​လေးနက်နက်​ပြောသည်။

"ငါပြန်သွားပြီးရင် ရာထူးကဆင်း​ပေးပြီး ကောင်းကင်နတ်ဆိုးဂိုဏ်း ဂိုဏ်းချုပ်​နေရာကို ရှောင်ယန်ကိုလွှဲ​ပေးလိုက်မယ်။" ရှောင်ယန်သာ လိပ်နက်ဂိုဏ်းရဲ့ မြင့်မြတ်သောမိန်းမပျိုနဲ့ ​နောက်တဆင့်တက်နိုင်ရင် ကောင်းကင်နတ်ဆိုးဂိုဏ်းရဲ့အဆင့်ကအများကြီးမြင့်သွားမှာ..

ပြိုင်ဘက်ကင်းအသန်မာဆုံး သခင်ကြီးWhere stories live. Discover now