Почутий рух вивело Муана на круглу галявину, в центрі якої земля здіймалася горбом з химерною квіткою, що росте на самій вершині. Квітка не мала стебла, пухка кругла голівка з м'ясистими пелюстками лежала прямо на землі, а тичинки тяглися вгору, наче щупальця з роззявленої пащі. Самі пелюстки були блідо-фіолетового кольору, а щупальця-тичинки — повністю білими, що трохи світяться, як і крона навколишніх дерев. Вони й створювали той рух, що помітив між стволами прославлений мечник.
Він наблизився до пагорба, насторожено оглядаючись навкруги, не передчуючи нічого хорошого. Пагорб здавався тихим, надто тихим, наче могильним. Муан зробив ще крок уперед і завмер, відчувши щось м'яке під носком. Він подивився вниз, прибравши ногу, а потім підняв яскраву, сторонню для цього місця річ. Це був маленький дитячий виріб: пухнастий клубок червоних ниток з двома пришитими камінчиками-очками. Муан як заворожений дивився на цю безглузду річ. На якийсь час він загубився у своїх емоціях і радий був, що Шен його зараз не бачить.
Стільки років минуло, але він без сумнівів дізнався про цей виріб, зроблений Ерою в дитинстві. Колись давно вона подарувала її мамі, і та носила її як підвіску на своєму мечі.
Мати була тут. Цілком точно була саме тут!
Шен слідував за срібною ниткою, поки та не вивела на галявину з квіткою, що росте на ній. Він побачив ще одну помаранчеву фігуру, що світилася, і міг би посперечатися, кому вона належить.
- Муане!
Однак той не озвався.
- Шен, тут нікого немає, - здивовано промовив Ал.
— Ось тут, дивись, прямо перед нами,— вказав рукою старійшина піку Чорного лотоса.
Ал до болю в очах придивився до навколишнього сутінку, але нікого не побачив. Він розгублено похитав головою.
Такого було замало Шена, щоб змиритися. Не відпускаючи Ала, він сіпнувся вперед і простяг руку до фігури, що світилася в темряві. Пальці відчули перешкоду, ковзнули по рукаву та стиснули теплу долоню. Варто їх рукам доторкнутися, як Муан немов матеріалізувався прямо з повітря.
- Шен? — недовірливо-радісно вимовив той. — Ти здогадався, що тут відбувається?
До кінця фрази його погляд ковзнув Алою і брови поповзли вгору.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...