Троє людей у чорному форменому одязі стояли на вершині вертикального схилу. Очі лідера були спрямовані вниз, уважно стежачи за кожною деталлю сутичкою, що розгорнулася в Серці Каньйона. Один з підлеглих спостерігав за протилежним схилом, підраховуючи кількість заклиначів. Інший підлеглий звернувся до свого лідера:
— Командувач Ю, ми виявили місце розташування молодого пана Ір Шаола.
— Показуй дорогу, — озвався той.
Погляд його нічого не висловлював ні коли він почув цю новину, ні коли спостерігав за битвою Муан Гая та Демнамеласа та неймовірними потоками енергії, якими ті керували.
Дивне відчуття, ніби він дивиться на свою смерть, охопило його.
— Схоже, ти вмираєш, — байдуже мовив Єр.
— Схоже на те, — тихо відповів Рен.
Зараз він напівсидів, притулившись спиною до каміння. Вони були все в тому ж приміщенні, де раніше знайшли браслет. Фань займався Шаолом, а Лулі з Біші підійшли до них, тому розмова Ера з Реном відбувалася практично наодинці.
— Ти міг би зробити більше зі мною.
- Я? — незважаючи на біль, куточки губ Рена підвелися в усмішці. Та швидше висловлювала безнадійність і смирення з поточним станом речей, ніж спробу протистояння. — Чим смерть гірша за те, що зі мною стане, якщо ти знову заволодієш моїм тілом? Я нескінченно тонути у темряві. Я вважаю за краще померти.
Він говорив повільно та тихо, але Єр не наблизився, щоб краще почути його. Так само гордо стоячи над ним, він сказав:
— А якщо це можна змінити? Якщо ми укладемо угоду, я з тобою змінюватимусь.
Рен відповів тихим голосом:
— Я... ніколи... не продам себе темряві.
Єр протяжно видихнув, а потім нетерпляче додав:
— Добре... Що, як я продам себе?
- Що?
- Ти знаєш хто я. І знаєш, що я не можу контролювати себе без цього плаща. Питання часу, коли він порветься, і все піде погано. Але якби ти зі мною — погрози не існувало б, чи не так?
— Хочеш переконати мене, що це в моїх силах?
— Ми з тобою знаємо, що це можливо. Шен не зможе протистояти Глибинній пітьмі вічно. Але тобі під силу стримати мене.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...