- Дядько?
Шеїн сидів на колінах і на перший погляд вдавався до медитації. Його очі були прикриті, і він здавався майже умиротвореним, якби не болісно-блідий колір обличчя.
— Дядю, ти хотів мене бачити?
Вони перебували в мальовничому містечку, одному з тих, що Шену, який прожив майже рік, ще не довелося побачити. Річка, що звивається, тяглася вниз по схилу, петляючи між деревами і камінням. Ір Шеїн сидів на траві біля невеликої круглої заплави, де потік здавався спокійним, а крізь товщу води переливались на сонці різнокольорові камінчики.
Шіан наблизився і сів поруч із ним. Тоді ще в його волоссі не виблискувало звичних прикрас, хоч кілька зелених бусин були вплетені в одну з пасм.
Глава ордена відгукнувся не відразу, і Шіан завмер в очікуванні. Нарешті, Ір Шеїн розплющив очі і глянув на нього.
— Ти станеш новим головою Ордену.
Попри очікування, новина не порадувала Шіана, а лише змусила напружено спохмурніти.
— Не кажи так, ніби це станеться незабаром, — пирхнув він трохи награно і відвернувся, приховуючи збентеження і занепокоєння.
— Це станеться незабаром. Прокляття гробниці наздоганяє мене, я відчуваю, що залишилося мало часу.
Шіан напружено мовчав. Він міг би попросити його не здаватися, переконувати, що ще не час, але все це були б лише порожні слова, які ніяк не здатні вплинути на те, що відбувається.
- Я вірю - ти впораєшся, - продовжив Шеїн. — Ти звик оберігати сестру та молодшого брата, тепер же твоя турбота пошириться на весь орден. Не так уже й складно... І я не відчував би провини, якби збирався звалити на тебе тільки цей тягар. Але ноша, яку я збираюся на тебе покласти, значно важча.
Шіан незрозуміло глянув на нього.
— Ти знаєш, як нинішній імператор прийшов до влади?
- Звичайно. Продажні чиновники і спраглий влада генерал спробували влаштувати переворот, імператор, два його брати і сестра були вбиті, в живих залишився наймолодший принц. Повстання вдалося придушити і малолітньому принцу довелося стати новим імператором.
— І з того часу правив він мудро і справедливо, звеличуючи країну і будучи втіхою простому люду. Легендарна історія, чи не так?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
Viễn tưởngНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...