Частина 242. Два паростки хурми

50 8 2
                                    

Шен і Ю Сі зникли, залишивши інших здивовані. Єр видихнув, не до кінця розуміючи, чого саме йому вдалося уникнути. Шен справді був готовий піти на смертовбивство? Ні, він, звичайно, припускав, що Шен буде злий, але не настільки ж! І Єр не вбивав Муан Гая! Так, він зробив трохи непорядно... Чорт. Гаразд. Мабуть, трохи більше, ніж трохи непорядно... Так. Частка провини Ера у смерті Муана є. Але ж лише частка .

Адже він цього не хотів! Він не думав, що так вийде!

«Ось уже ні! - Вирішив Єр. - Я не дозволю спускати всіх собак на мене! Хіба я зробив щось страшне? Лише дав Адміну можливість зустрітися з Муаном! Цей Муан Гай сам винний, що пішов за мною! І хто змушував його вступати у бій? Хіба не було очевидним спочатку, що з Демнамеласом йому не впоратися? Це було самогубним вчинком! То чому я маю відчувати свою провину? Мене оточують самовпевнені дурні, а я повинен виправдовуватися за їхню дурість?»

Ці думки дозволили йому заспокоїтись. Він справді злякався того, як Шен відреагував. Дивлячись йому в очі, Єру здавалося, що він зробив щось жахливе, що він дрібне і мерзенне тварюка, негідне співчуття. Таке почуття виникло на мить, але все ж таки виникло. Однак зараз, зваживши все здорово, він дійшов висновку, що Шен просто шукає цапа-відбувайла.

Він покрутив головою, збираючись висловити вголос свої висновки у пошуках підтримки, і тільки зараз усвідомив, що зникли не лише Шен із Ю Сі. Він лишився сам.

Ал продовжував дивитись у ту точку, звідки секунду тому зникли Шен, Ю Сі та Єр. Вони розчинилися настільки раптово, що стало здаватися, ніби їхнє існування з самого початку було лише сном. Шен приходив сюди?

Муан Ера мовчки перетнула кімнату і відчинила двері комори під сходами.

Ень Дао всередині не було.

Ера зазирнула глибше, перевіряючи темні кути, і тут хтось штовхнув її в спину, а двері за нею зачинилися.

- Ал! - Вигукнула дівчина. - Що відбувається?!

Вона кинулася до дверей і спробувала штовхнути її, але та не піддалася.

— Ал, якщо це ти зробив, то ти за це даси відповідь! - Пообіцяла Ера і вдарила двері ногою.

То був не Ал. Холодний дотик пройшовся по потилиці Ери, і вона заволала. Різко розвернувшись, вона вдарила нападника і розмахувала руками, доки не видихнулася і не усвідомила, що б'є порожнечу.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now