Інший раз Ші Він зіткнувся з ним у холі багатоповерхового будинку, в якому мешкав. Він вийшов з квартири і попрямував до ліфта, коли хтось закрив йому дорогу і невинним тоном поцікавився:
— Що ти думаєш про Бога?
Не підводячи очей і не обдарувавши людину хоч би швидкоплинним поглядом, Ши Він ухилився убік, на ходу кинувши:
- Я про нього не думаю. — І, не зменшуючи кроку, пішов до ліфта.
Зважаючи на відсутність звуків кроків за спиною, людина за ним не пішла. Очікуючи приїзду ліфта, Ши Ен зиркнув убік, але чоловіка в коридорі вже не було. Негайно подумки обурившись появі проповідника-розводили і тому факту, що хтось, схоже, все-таки його впустив, Ши Він незабаром викинув цей епізод із голови.
А ось Шен з Муаном, що спостерігають цю сцену збоку, змогли бачити народження повного потрясіння на обличчі чоловіка, коли Ши Ён відбувся від нього однією фразою, навіть не глянувши, хто до нього звернувся.
Зараз Шен уважно розглядав його і повинен був визнати, що навіть звернув увагу на його зовнішній вигляд у той момент, все одно зробив би такі ж висновки. Костюм на людині виглядав досить дорогим, але щось у його зовнішності змушувало думати спершу про гангстерів і аферистів, ніж про багату людину з вищого суспільства. Звичайно, так і має виглядати харизматичний шахрай, який заманює людей у свою секту.
— Мабуть, він стежив за тобою, — сказав Муан. — Навіть довідався, де ти живеш.
Шен звернув увагу на пальто, яке носив пізно восени.
— Судячи з мого одягу, між тією і цією зустріччю пройшов щонайменше місяць... На світі стільки людей, чому саме я? Адже я нічим не виділявся.
— Крім того, що ти дуже привабливий? – невинно уточнив Муан.
Очі Шена зло примружилися.
- Ти всерйоз вважаєш, що це комплімент? Ще скажи, що я виглядаю як легка мета.
Муан здивувався.
- Ні, я... не це мав на увазі! Ти виглядаєш цілком звичайно, чесно!
— Краще не продовжуй...
- Я мав на увазі, що ти привабливий у моїх очах! Не кожному дано розглянути... — тут до Муана дійшло, що він знову несе щось не те.
— Тільки той факт, що ти привид, уберігає тебе від того, щоб бути побитим.
Муан винувато почухав потилицю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...