Шен поспішно вийшов на терасу і завмер, спробувавши вдихнути прохолодне повітря, що поривом вітру вдарило в його обличчя. Спазм у горлі не дав зробити цього з першої спроби, до того ж здавалося, що варто йому послабити контроль, нудота, що скручує живіт, прорветься назовні.
По внутрішньому двору снували люди, і зусиллям волі Шен вдав, що просто вийшов подихати свіжим повітрям. Звичайно, придивись хто до нього зараз, і все його вдавання розлетілося б під гнітом очевидних деталей: мертвої блідості, заляпаної кров'ю одягу, гарячковому тьмяному погляду. Він глибоко вдихнув, на мить заплющивши очі, і дозволив емоціям витекти з нього в підлогу під ногами.
Безглуздо. Як нерозумно.
Але на кілька миттєвостей він малодушно подумав про те, що нашийник краще залишити. Йому так здавалося цілих півхвилини.
Потім він зрозумів, що справа зовсім не в силі. І переважний нашийник не є виходом. І навіть не тому, що ця сила потрібна йому, щоб захистити тих, хто дорогий. Просто ... якщо він не подолає це зараз, йому можна лягти і померти, або вчинити самогубство, якщо вже його педантична душа не здатна справлятися з наслідками.
Шен видихнув, відчуваючи, як нудота відступає від горла і знову згортається кільцями в животі.
На весь його порив (чи зрив?) пішло не більше хвилини. За цей час Муан навіть не встиг визначитися, чи залишатися йому з Реном у кімнаті, бігти за Шеном чи бігти за ним, прихопивши з собою Рена. У результаті Шен порушив мовчання першим:
«Мені треба поговорити з Реном віч-на-віч, — без пояснень звернувся він до мечника. - Відволіки Ю Сі».
«Як відволікти?» — спантеличено перепитав той.
«Ну я не знаю, з'ясуй, хто з вас сильніший у поєдинку».
Муан відповів із секундною затримкою:
«А ти сумніваєшся, хто з нас сильніший?»
Шен майже на власні очі побачив, як він невдоволено скидає брову і тихо пирхає. Насправді Шен не сумнівався в навичках свого мечника, але вирішив трохи його подразнити, відповівши з секундною затримкою: «Ні, звичайно, ні».
Розрахунок виправдався: Муан сприйняв цю міні-затримку з відповіддю як сумніви на свій рахунок.
«Сподіваюся, ти швидко закінчиш із Реном і побачиш закінчення нашої сутички. Хочу, щоб ти на власні очі переконався, хто вийде переможцем!»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...