Весь ранок Ал провів у збройовій і тепер був задоволений проведеними пошуками.
Він підійшов до Лулі, коли всі вже зібралися в трапезній, і попросив відійти вбік. Чи Тау провів їх підозрілим поглядом: було б Лулі трохи більше років - він би вирішив, що Ал зібрався зізнаватися у своїх почуттях.
— Ось, — Ал заслонив дівчинку своєю спиною і пхнув у її руки витончені піхви. — Має підійти для твого кинджала.
Лулі мить з подивом витріщилася на нього, а потім зняла кинджала з пояса і спробувала вкласти в піхви. Кинжал без опору увійшов до них, піхви здавалися трохи вільнішими від необхідного, але не спадали. Варто було лезу сховатися всередині, як дух кинджала, що за мить до того нависає над столом і про щось сперечається зі старійшиною Льовом, випарувався як легкий серпанок. Лулі аж підстрибнула від несподіванки і поспішила вийняти кинджал.
— Користуйся, коли цей дядько тобі набридне, — поблажливо пояснив Ал.
- Ти мені його даруєш? - Здивувалася дівчинка. — Ти його вкрав, чи що?
- Не вкрав! — насупився Ал, який чекав більше подяки за свій добрий порив. — Я спитав у пана Гу, — Ал кивнув на сидячого за спільним столом поруч із підлеглими Гу Фена, — чи можна взяти піхви зі збройової. Він погодився.
Лулі криво посміхнулася.
— Ага, це ж не його зброя.
Ал простяг руку долонею вгору.
— Віддай назад, коли тобі не треба.
- Я не казала, що не треба! — вигукнула дрібна, міцніше обхопивши піхви.
Ал тихо пирхнув і, посміхнувшись, пішов за стіл до решти.
Зниклий і з'явився миттю пізніше дух кинджала з несхваленням зиркнув на нього, але нічого не сказав.
Цього разу Алу вдалося зайняти місце за столом поряд із Шеном. Стало це можливим завдяки тому, що Лев, який з якоїсь причини захоплено розмовляв з духом кинджала, перебрався за «дитячий» стіл і навіть щось записував.
Шен розсіяно крутив у пальцях піалу, але лише розплющував чай, не пориваючись випити. Муан скоса кидав на нього «непомітні» погляди, і з цих поглядів Ал визначив, що щось не так. Він уважніше окинув Шена побіжним поглядом. Той здавався цілком здоровим і був менш блідий, ніж учора ввечері. Якщо щось і сталося, то це не загрожує фізичному стану старійшини піку Чорного лотоса.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...