Красива круглолиця дівчина в білих шатах стояла на столі і вішала чергову стрічку з дзвіночком під дах альтанки. За тим же столом сидів чоловік у білій накидці з хутряним коміром і меланхолійно пив чай, вдаючи, що не звертає жодної уваги на дівочі ніжки, що застигли поруч із чайником.
Повісивши всі стрічки, що тримала в руках, дівчина зістрибнула і оцінювально подивилася нагору, а потім досить усміхнулася. Вона потяглася до чайника та налила чай у другу піалу.
Комір на плечах чоловіка здригнувся і випростав чорний носик і два очі-бусинки, що уважно дивилися на дівчину.
- Безглузде заняття, - все ж таки прокоментував чоловік, піднявши погляд на стрічки.
— Це моє дякую і прощай, — тихо промовила дівчина. — Я можу зробити хоч би це.
— Мене, хочеш, щоб стрічки висіли і над твоєю могилою?
Дівчина обміркувала питання.
- Хотілося б, - серйозно відповіла вона. — Повiся для мене хоча б один дзвоник.
- Це був жарт. Ти не помреш.
— Я не помру, — луною повторила дівчина. Помовчавши, вона додала з невеселою усмішкою: — Звичайно, я не помру, адже ми досягли безсмертя. Тільки ось...
Вона замовкла, так і не домовившись.
Якийсь час вони сиділи мовчки. Погляд дівчини поступово сповнювався рішучістю, а потім вона простягла руку через стіл і доторкнулася до пальців чоловіка, що стискали піал. Спершу несміливо, потім накрила їх своєю долонею і вчепилася з такою силою, ніби будь-якої миті чекала, що той відсмикне руку.
— Наша зустріч не була випадковістю чи подарунком небес. Я не вірю в це. Мені здається, якось я пообіцяла, що знайду тебе. І знайшла. Тепер я пообіцяю знову: навіть якщо нам знадобиться десять тисяч років, навіть якщо цей світ загине, я все одно знайду тебе.
— Мен...
- Це моє рішення, - перебила дівчина, - тобі не обов'язково погоджуватися. Я сказала, що тебе знайду. Це не означає, що я примушу тебе бути поряд до кінця моїх днів!
Погляд чоловіка потеплішав, і він засміявся.
— Не думаю, що я маю вибір, — з усмішкою промовив він. — Гадаю, я знову закохаюсь у тебе з першого погляду.
Якийсь час дівчина злякано дивилася на нього, явно не чекаючи, що він зізнається їй так. Потім усміхнулася і вимовила:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasiaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...