Темної ночі, коли Біші вирушив на затримання тигреня, Лулі відволіклася на золотистого світлячка, що дивним чином з'явився після дощу. Спершу він пролетів за кілька кроків від дівчинки і привернув її увагу. Потім наблизився. Його кругленьке черевце то спалахнуло, то згасало. Боячись злякати, Лулі зробила крок до нього, проте замість того, щоб зняти високо в повітря, світлячок підлетів до неї і сів на її ніс. Дівчинка скосила очі й дивилася на золоту пляму. А то начебто розширилося, поступово захоплюючи її зір цілком. Темна ніч зникла. Навколо було сяюче світло, ніжні золоті зірки і маленький народ, що танцював персиковому саду.
— На небі є чудовий персиковий сад. Його господиня — могутня і напрочуд гарна небожителька. Кожен плід персика з цього саду має дивовижну силу зцілення. Той, хто його з'їв, ніколи більше не захворіє і проживе довге життя. Кх-кх.
- Тоді я стану небожителькою, прийду в цей сад і зірву тобі персик! І ми завжди будемо разом!
— Ох, дитино, у наші часи люди не стають небожителі. Всі ці школи заклинання — суцільний обман.
— А я стану!
Звичайно, на той час, коли вона справді стала небожителькою, було вже пізно.
— Мамо, чомусь тут немає персикового саду... Де ж він?
Мен А піднеслася у віці двадцяти трьох років. Вона була справді видатною заклинальницею. Але все, чого вона насправді хотіла, так ніколи й не справдилося.
Мен А померла у віці двадцяти трьох років, створивши те, що нікому не було під силу. Однак її ім'я так ніколи і не стало відомим у світі, який вона прагнула врятувати.
Втім, це було неважливо, і вона ніколи не жалкувала про це.
Грановані рожеві кулі розміром з кулак висіли над головою, відображаючи світло, що падає збоку. Шен бездумно дивився на них, доки усвідомлення реальності поступово не повернулося. Він лежав на широкому ліжку, його руки були розкинуті в сторони, а ноги звисали і торкалися підлоги. Було дуже тихо, але крізь тишу пробивався легкий тріск гніт свічки. Рожеві кулі під стелею були каламутними, але все ж таки їх відполіровані до блиску грані відбивали світло.
Шен повільно випростався і сів.
"Муан?" — гукнув він.
«Шен», — за кілька секунд озвався той.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasíaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...