Потрібно було деякий час, щоб обійти найкращі чайні в місті. Муан якраз виходив з другої з них, відчуваючи досаду, коли дивна бавовна пронизала простір, у вухах задзвеніло, а земля під ногами здригнулася. Хвиля моторошної енергії обдала жаром, і, обернувшись у той бік, звідки вона виходила, Муан побачив стовп чорної сили, що злітав у повітря. Це тривало всього кілька секунд, але вселяло первісний жах.
Ставши на меч, старійшина піку Слави полетів у бік страшної енергії, бо саме з епіцентру цієї сили раптово знову став відчувати срібну нитку, що тяглася до нього.
Добравшись до місця, Муан спочатку побачив збожеволілий натовп. Вони кричали і кидали каміння, ніби намагалися прогнати шаленого собаку. Пробившись крізь них, Муан підійшов до краю вирви і побачив Шена, що сидить у самому її центрі. У нього летіло каміння, але він з дивовижно незворушним виглядом приймав усі з них, не ухиляючись від жодного удару. Його обличчя та шия були червоними від крові.
— Забирайся, чудовисько! — крикнув чоловік і вийняв величезний камінь із руїн бруківки. Цей камінь мав прилетіти прямо в спустошене обличчя Шена.
Муан різким рухом послав меч навперейми каменю, і сам почав швидко спускатися у вирву.
- Шен! — намагаючись перекричати крики юрби, покликав він. - Шен!
Він дістався до нього й обійняв, вкриваючи від ще кількох каменів, що летіли, і відчув, як Шен здригнувся від цього дотику. А потім швидко покликав меч, підхопив його і піднявся в повітря так високо, щоб не бачити ні воронку, ні це місто.
Помітивши відокремлене місце в гірській місцевості, Муан знизився, посадив Шена на камінь і сів перед ним.
— Шене, ти гаразд? Ти поранений? Де болить? — Муан сам собі здавався таким дурнем, ставлячи всі ці безладні запитання.
Шен сидів і дивився на нього, моргаючи війками, що злиплися від крові. Дивлячись на мечника, що метушиться, він лише коротко зітхнув.
Муан відірвав край свого рукава, склав у кілька разів, судорожно озирнувся на всі боки, але згадав, що не бачив жодних водойм, коли летів, тож почав відтирати кров з чола Шена так. Той витримав кілька перших рухів, але потім відсторонився і промовив:
- Припини.
Це було одне слово, але Муан сприйняв з ентузіазмом навіть це.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...