Вітер, що раптовим поривом пронісся по приміщенню, разом з піском приніс низьке виття, немов плач матері, яка втратила дитину.
— Це... Це лише потоки повітря завивають у щілинах приміщення, що давно не відкривалося, — спробував запевнити себе і всіх заодно Лев.
Лунало й справді логічно, ось тільки менш моторошним цей звук від цього нікому не здався.
- Дивіться, - привернув увагу Ал.
Він узяв смолоскип у найближчого до нього чоловіка і, зробивши крок усередину «в'язниці», нахилив той убік. Смолоскип торкнувся жолобка, а за кілька секунд там спалахнуло полум'я і, швидко поширюючись, оббігло все приміщення.
Поглядам заклиначів і розкрадачів відкрилася кругла кімната, висока стеля якої продовжувала тонути в темряві, ніби нависаючим над тремтячим вогнем, що кидав на підлогу тремтячі відблиски. Майже в самому центрі на підлозі лежав смолоскип, кинутий Сун Ло, а поряд з ним людські кістки. У протилежному ж від входу кінці приміщення інші склепінні двері перегороджувала жіноча статуя з оголеним, відведеним убік мечем. Вона була не просто нижчою за Криваву діву, вона здавалася навіть нижчою за Алу — звичайне зростання невисокої дівчини. У променях полум'я статуя відливала зеленими відблисками.
— Нефритова... діво... — заворожено прошепотіла Сун Ло.
Більше у приміщенні нічого не було. Заклиначі завмерли, ніби очікуючи, що перший хід зробить діва, але та не намагалася зрушити з місця. Через десять хвилин Сун Ло першою порушила мовчання.
— Ходімо всередину. Не можемо ми стояти тут вічно, треба щось робити.
— Буде розумним, якщо хтось піде на розвідку, — запропонував Лев. — І відступати в разі чого зручніше — щоб за спиною не юрмилися.
Всі витріщилися на нього, згідно кивнули і продовжили вичікувально дивитися. Лев звів руки на груди і стоїчно проігнорував усі погляди.
- Думаю, буде розумним, якщо піду я, - зітхнув Шен. — Отрути мене не беруть, а від діви, якщо що, встигну втекти. Ви тільки вихід не загороджуйте.
- Я піду з тобою! — вигукнув Ал якраз у той час, коли Муан відкривав рота, щоб вимовити те саме.
Мечнику нічого не залишалося, крім як вимовити:
- Я теж.
Шен кивнув і першим рушив уперед. Кам'яна підлога тут, здавалося, була видовбана і обтесана в самій породі. Стіни, та частина, що освітлювалася лінією вогню, була грубою та нерівною. Шен ніби опинився у штучно створеній печері. У темряві зламів кам'яних стін, куди не проникало світло вогню, свистіли і стогнали пориви вітру, так голосно, так несамовито, що Шен постійно обертався, боячись і бажаючи побачити привид, що плаче. Примара хоча б була звична, але вітер створював дивне відчуття ізольованості, немов решта гробниці — ніщо. І можна було б вирішити, що десь близько вихід, раз вітер дме так сильно, ось тільки вони заглибилися під гору надто глибоко, щоб вірити в такий сприятливий результат. А значить, вітер, що стоїть у тріщинах між каменями, був звідкись із глибин.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...