Частина 224.1. Раз

57 9 0
                                    

Ворон сидів на низькій гілці скрюченого тонкого дерева, що зростав біля крамниці торговця яєчними коржами з цибулею. Щуплий підліток в одязі послушника монастиря Дун з нетерпінням переступав з ноги на ногу, чекаючи, коли йому віддадуть корж. За спиною його висів великий плетений кошик, набитий свіжою редисом.

Отримавши свій коржик, послушник швидко попрямував вулицею, глянувши в темне небо. Вечеріло, і йому потрібно було повернутися до монастиря Дун до заходу сонця. Зненацька високо в небі пролетіли безсмертні заклиначі на мечах. Послушник мало не випустив корж. Нехай люди на мечах стрімко прокреслили небо, хлопець встиг розгледіти знайомий силует і захоплено пробурмотів:

— Пане Шен, ви повернулися?

Вони тільки побачили на горизонті Кушон, а Муан уже схвильовано подумки промовив:

«Сподіваюся, ти не забудеш про своє розсудливе рішення не вирушати до Адміна».

Уважно вдивляючись у обриси міських вулиць, Шен відгукнувся, трохи насупивши брови:

"Я вже казав. До того ж, хочу зауважити, Адмін не повідомив, куди саме я мушу з'явитися».

Кушон стрімко наближався. Вранішнє сонце гралося на гранях мечів заклиначів. Муан промовчав, начебто заспокоївшись, проте, не минуло й хвилини, як знову схвильовано заперечив:

«Але Ал може показати дорогу!»

«Ал був у гірській садибі. А, як ми знаємо, Адмін «чекає мене в Кушоні».

Муан насупився.

«Тоді, на твою думку, він ставив тобі ультиматум не всерйоз? А може, він просто збирається подати сигнал про своє місце розташування так, що цього не можна буде не помітити?

"Можливо. Якщо подасть, ми всі разом на нього і нападемо. Зрештою, не пригадаю, щоб він уточнював, що я неодмінно маю прийти один».

Шен жартував чи говорив серйозно — було зовсім незрозуміло. Здавалося, він сам не до кінця розібрався.

Під ногами вже линули дахи будинків. Сонце м'яко лягало на широкі вулиці, химерно насичуючи місто вечірніми відтінками. Вдалині височіла пагода монастиря Дун.

Наслідуючи розпорядження Чан Ци, заклиначі приземлилися перед трактиром, у внутрішньому дворі якого росло квітуче дерево сливи. Не минуло й кілька секунд з їхньої появи, як до них вийшов командир особливого загону Гу Фен. Не можна сказати, що Шен сильно скучив за ним за ці кілька днів, але чомусь побачити серед воїнів у чорному хоч одне знайоме обличчя здалося втішним.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now