«Той, хто читатиме це послання, я хочу, щоб ти знав: я намагався вибачити своїх ворогів. Я намагався довгі роки. Гадаю, якби справа була лише в мені, у мене могло б вийти.
Доля розпорядилася інакше. І я не про відсутність вибору. Але сукупність факторів породила монстра і призвела до такого результату.
Не шкодуй мене. Я прожив гарне життя. Я перетворив невелику секту на справжній орден, навчив десятки послідовників і виростив трьох прекрасних заклиначів. Але, як і будь-яка людина, я робив помилки, зазнавав втрат і не знав, як рухатися далі.
Я створив секту заклиначів спотвореного шляху - секту Холодного полум'я. Причиною цього стало моє давнє бажання помститися.
Зараз ти можеш зробити вибір: дізнатися про цю давню історію, яка, можливо, змінить і твоє уявлення про наше спокійне життя, або ж забути, що твій дядько виявився не таким гарним, як хотів для вас здаватися, і залишитися на своєму місці. Якби я хотів втягнути тебе — я розповів би про все особисто. Я йду манівцем, сподіваючись, що доля сама визначить, чи побачиш ти це послання, чи здогадаєшся про прихований текст.
Як ти вже, мабуть, знаєш, після відвідин гробниці мене вразило прокляття. І разом з тим, я ніби все чіткіше став бачити. Я майже здався до зустрічі з парою видатних заклиначів, їх звали Лі Ара та Муан Хен. Вони загинули у гробниці, у них залишилося двоє маленьких дітей. Я обіцяв, що подбаю, щоб вони нічого не потребували. Сподіваюся, після моєї смерті ви троє простежите, щоб мою обіцянку було виконано.
Я розповів Шіану всю історію, всю. Я не дав йому такого вибору, що даю тобі. Тобі, Шене, я заповідаю цей щоденник. Якщо ти зараз читаєш ці рядки — це доля. Але знай, доля — це неминучість, доля — обставини, у яких ми приймаємо те чи інше рішення.
Я лише сподіваюся, що ти ухвалиш виважене рішення.
І до речі, ти помітив, що Рурет любить тебе не лише як брата?
Шен закрив щоденник і продовжував сидіти, дивлячись в одну точку.
- Ти знав про це? — побачивши, що він прочитав, звернувся Лев.
Вони знову перебували вдвох у чайній кімнаті. Рен до цього часу став щасливим володарем покоїв неподалік Алової кімнати (Шен вирішив, що називатиме той поверх «гостяним») і не виявив бажання приєднатися до чаювання, а Муан ще не повернувся.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasíaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...