Частина 277. Полог нерозгаданих таємниць

33 5 1
                                    

- Схопити їх.

Четверо воїнів наблизилися до двох молодих заклинанок. Риту відступила на крок і долонею притримала Волчару, яка явно збирається вибратися в неї через пазуху і розібратися з дрібними неприємностями.

— Ви робите величезну помилку! - Вигукнула дівчина. — Ви знаєте, хто мій батько?

Четверо воїнів бюро не звернули на її слова жодної уваги, але той, хто віддавав накази, мляво поцікавився:

- І хто ж він?

Риту на мить зам'ялася, чи не поставить свого батька в незручне становище, а себе з Анніс — у ще більшу небезпеку, але все ж таки не бандити перед ними з великої дороги, а воїни імператора, тому вона вирішила ризикнути:

- Міністр Ір! Ір Шитан!

Воїни, що наближаються, завмерли і переглянулися з головним.

- Сам Ір Шитан?

Риту зухвало мовчала, сяючи очима.

— Замкнути їх, — махнув рукою головний. — Обшукати щодо прихованої зброї.

Риту обурено пискнула.

- Ти мені не віриш?! Я маю докази! Гей! Подивися на цю шпильку!

Долоні воїнів контрольного бюро опустилися на плечі і стиснули залізною хваткою. Риту сіпнулася, але не змогла вирватися. Анніс стояла поряд з похмурим, але смиренним виглядом, тому й Риту вирішила не надто впертись у своєму опорі. Воїни провели їх внутрішнім двором і замкнули в якомусь приміщенні.

Через недовгий час у кімнату зайшла дівчина в одязі служниці.

— Не сіпайтеся, — наказала вона. — Я тільки обшукаю вас. Якщо вам нема чого приховувати, це не повинно викликати проблем.

Вовчара за пазухою Риту підняла на неї маленькі очі-намистинки. Дівчина прикривала її долонею і намагалася через дотик передати, щоб та не надумала ставати більше.

- Що це? — спитала «служниця».

- Кошеня.

- Цуценя.

Риту та Анніс відповіли одночасно.

Служниця дивилася на них поглядом людини, яка підозрює у співрозмовниць розумову неспроможність.

— То кошеня чи щеня?

— Очевидно, думки розходяться, — вимушено визнала Анніс.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now