Ал звично прокинувся з першими променями і вийшов на тренування, проте встиг зробити тільки розминку, коли з заїжджого двору долинули підозрілі крики. Ал завмер і прислухався. Голос кричав був схожий на голос спокій старійшини піку Слави, і хлопець нервово пересмикнув плечима, дивуючись таким асоціаціям. Що саме голос кричав, Ал не розібрав, і спочатку мав намір продовжити тренування, але потім до нього знову долинули крики, і Ал вирішив, що повинен перевірити, що відбувається.
Він майже відразу помітив Шена, Ю Сі, Ера та Рена, які стояли в холі. Окинувши Шена поглядом, Ал дійшов висновку, що сон пішов тому на користь, і в нього явно покращився настрій, раз він навіть упорядкував волосся і (в сумнівний порядок) одяг (бурі розлучення псували благородний вигляд).
- Я не дочув? – дратівливим тоном уточнив Єр.Шен збирався пройти між ними, але Єр мав нахабство заступити йому дорогу. Вступати у прямий контакт з цією мерзенною тварюкою Шену не хотілося, а Ю Сі вдавався статуєю, тому Шену все ж таки довелося відповісти: - Мені начхати, що в тебе там зі слухом, дай мені пройти.
- Вважаю, нас це теж стосується. Ти Муан Гая спіритичним сеансом викликав? Адже його голос ми чули.
Враховуючи обставини, Шен не був упевнений, який варіант брехні чи правди став би кращим. Але він щонайменше не хотів звітувати перед Єром.
- Порозумітися не бажаєш? - Продовжував той.
Шен окинув поглядом маску демона і уточнив тоном, у якому виразно звучала застереження:
- Перед ким?Єр покосився по сторонах у пошуках підтримки, але обличчя Ю Сі, як і раніше, нічого не виражало, а Рен дивився на Шена з надією, що відверто читалася. Тут підійшов Ал, і Єр перевів стрілки на нього.
- Та ось хоч перед учнем своїм. Здається мені, йому буде неприємно дізнатися, що ти весь цей час пудрив йому мізки.
Ал здивовано глянув на нього, а Шен перепитав, подумки розгнівавшись за те, що взагалі продовжує цю безглузду розмову:
- Пудрив мізки?- Переконав нас усіх, що Муан Гай помер. Це такий прикол?
До Шена не одразу дійшла суть його звинувачення. Коли він усвідомив, як витлумачив нові факти Єр, то не зміг стримати усмішки, що скривила губи. Він усе дивився на цю маску демона і ворожив: істота за нею реально така тупа або просто настільки звикла дурити себе, що розучилося реагувати адекватно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasíaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...