Коли заклиначі вийшли з покоїв Шаола, Ю Сі зупинив їх і звернувся до Шена:
— Завтра вранці вирушаємо.
- Куди відбуваємо? - не зрозумів Муан.
— До столиці. Ти ж не забув про обіцянку, дану Його Величності?
На мить на обличчі Шена (який насправді — Муан) ковзнуло здивування, але він швидко взяв себе в руки і згадав нічну розмову з імператором, під час якого, літаючи навколо примари, відважував невтішні коментарі на адресу сина неба.
— Звичайно, — коротко озвався він.
Ю Сі кивнув і наказав Тон Ду супроводити заклиначів назад у їхні покої.
Вони зупинилися у внутрішньому дворі, від якого подати рукою було до кімнати Шена.
- Дякую, - сказав той, - ти можеш уже йти, тут ми не заблукаємо.
Тон Ду мовчки вклонився і швидко зник у тінях. Шен був упевнений, що насправді воїн залишився спостерігати за ними. Але зараз це його влаштовувало.
— Хочу ще трохи прогулятися та подихати свіжим повітрям, — пояснив він свої дії Муану.
— Хіба ти не втомився?
— Це була хвилинна слабкість, не надай цьому такого значення.
Муан явно був із ним не згоден, але вирішив не сперечатися. Зрештою, це лише внутрішній двір їхнього павільйону, і двері кімнати Шена можна було б навіть побачити звідси, якби не високі кущі. Простіше буде просто повільно, не цілеспрямовано направити його в той бік, ніж сперечатися.
У небі вже горіли зірки, а периметр внутрішнього двору освітлювали ліхтарі. Шен та Муан повільно ступили на кам'яну доріжку, що тяглася через двір.
— Слухай, я подумав, що давно не бачив Ала... — задумливо промовив Шен. — Адже він не веде себе дивно? Адмін уже намагався вселитися раніше в його тіло... Треба перевірити, чи на ньому немає підозрілих міток.
- Добре.
Шен трохи задумався, а потім промовив:
- Я сам зроблю. Все ж таки тепер Ал — учень піку Слави. Майстер має нести за нього відповідальність.
Муан скривився так, що Шену стало боязко за своє обличчя.
Між квітучими кущами мигдалю ховався кам'яний столик. Терпкий квітковий аромат, що огортає навколишній простір, залоскотав у Шена в носі. Він потер його, щоб не розчухатися, і сів на кам'яний стільчик.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
خيال (فانتازيا)На чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...