— Старійшина Муан помер? — недовірливо перепитав Єр. — Чи справді помер?
— Тіла ми не знайшли, — абстрактно озвався Ю Сі, одночасно переглядаючи папери. — Але заклиначі оголосили його загиблим. Вважаю, у них є на те причини.
Єр затулив рота руками. Якщо так подумати, чи могла Глибинна пітьма знищити тіло старійшини піку Слави так, що й сліду не лишилося? Мабуть, могла... Єр сам не до кінця знав межі своїх сил.
«Гей, Система! Глибинна пітьма справді знищила Муана? Система!»
Від тієї не було жодного звуку, ніби її ніколи й не існувало, а в Ера пройшов напад шизофренії. Від таких думок стало так страшно, що писака зябко пересмикнув плечима.
«Якщо все так, як каже Ю Сі, то Шен мене вб'є! - ясно усвідомив Єр. — Але ж я не думав!.. Я!..»
Це, безперечно, було слабке виправдання. Єр справді вважав за краще не думати про те, навіщо Адміну старійшина піку Слави. Він думав, що той спробує переманити його на свій бік, але він би збрехав, скажи, що думка про те, що у разі відмови Адмін того просто прикінчить, не відвідувала його думки. Він просто вважав за краще не думати про це.
І коли місто почало горіти, а жителі — кричати... Він теж намагався не думати.
Чому не думати стає важче? Раніше йому добре виходило заплющувати очі на все, що його не стосується! А хіба якісь безіменні жителі якогось дрібного міста його стосувалися? Хіба життя і смерть Муан Гая його стосувалося? Хіба...
Більше Ер не міг не визнати, що ув'яз занадто сильно, щоб і далі вдавати, що ніхто тут спочатку не був живий крім нього, Адміна і Шена. Він більше не вірив у це.
Поруч сидів яскравий доказ цього.
Цю людину Єр ніколи не вигадував, не мав ні сюжету, ні розвитку в його історії. Ю Сі там просто не було .
Але він сидить перед ним, живий, дихаючий і мислячий. І чомусь від його присутності спокійніше. Тому що... якби не було цієї дружби з Ю Сі... він був би абсолютно один у цьому світі.
Система кудись зникла, а Адмін його кинув.
Шен багато разів пропонував йому налагодити стосунки, але тоді його спроби здавалися смішними та безглуздими. Зараз же... Єр з радістю прийняв би його простягнуту руку, ось тільки очевидно, що Шен її більше не запропонує.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasiНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...