- Хто ТИ для мене?
Питання, що пролунало з вуст Шена, спочатку здалося Алу абсурдним. Потім він розгубився.
"Хто я для тебе?"
Німе здивування.
"Ким я хочу бути для тебе?.."
— Хто ти для мене? - повторив Шен.
А й справді. Чого Ал хоче?
Шен стояв над ним, чекаючи відповіді. Неспокійне очікування, на його обличчі більше не було нудної маски байдужості, чого Ал так прагнув досягти.
І хлопець зволікав із відповіддю. Чому він зволікає? Хіба відповідь не очевидна?
Ал обвів поглядом його постать, знизу вгору, кожну деталь, що губиться в сутінках, що опускаються на ліс. Брудне червоне вбрання, кінчики довгих витончених пальців, що ніби прагнуть стиснутися в кулаки, але утримуються вольовим поривом і тому тремтять, довгу сплутану косу, слабо підходить вже під таке визначення, неприкриту шию, підборіддя, так стиснуті. часто були Алу у снах. У снах вони шепотіли чудові речі, посміхалися тепло і трохи спокушливо... Ал підняв погляд вище, ковзнув по прямій лінії носа і втупився у палаючі золотими сполохами очі.
Ці золоті сполохи випалювали щось у його м'якому, тягнучому Шену назустріч нутрі. Алу на мить подумалося, що, якби погляд міг випалити на серці тавро володіння, на своєму він би з гордістю вважав за краще носити тавро влади цієї людини. Бути впевненим у своїй власності.
Тільки зараз він до кінця усвідомив, наскільки важливим був минулий його учнівський статус. Цей статус говорив: Ти — мій. Нехай лише учень. Але ЙОГО учень.
Ал хотів би знову стати ним. Але він чудово усвідомлював, що Шен відповість на таку заяву: що він повинен нести відповідальність за свої слова, що він сам зруйнував цей вид відносин і повинен прийняти всі наслідки.
Тому Ал сказав:
— Хіба ти не погодився виконати моє бажання, назвавши мене другом?
Шен реготав, чим поставив Ала в глухий кут. Він пробурмотів собі під ніс:
— Невже моя підсвідомість вважає, що Ал міг би так відповісти? Я такий наївний?
І все ж лежачий на траві і, мабуть, Ал, що нікуди не збирається, чекав відповіді, та Шену і самому було цікаво дізнатися, куди може завести ця бесіда.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasiaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...