Частина 232. Літопис буття

53 9 1
                                    

Шен машинально затримав дихання і заплющив очі, ніби справді впав у воду, але відчуття відрізнялися. Через деякий час він розплющив очі, одночасно намагаючись усвідомити свої дивні враження. Невагомість — найбільше підходило під визначення. Шен завис у цій невагомості, відчуваючи, як волосся майорить, наче на хвилях, і широкі підлоги верхнього одягу спливають у різні боки. При цьому він цілком точно міг дихати, тому що не стримався і зробив маленький вдих. Якоїсь миті він подивився на свої руки, щоб перевірити, чи не став примарою, як Муан. Ні, визначення «невагомість» більше підходило під ситуацію.

Муан обхопив його талію і притяг до себе, перш ніж Шен зміг усвідомити, що він творить. Шен, нарешті, опустив ноги на тверду поверхню і відразу відскочив убік, намагаючись більше з ним не стикатися. Вирішивши відкласти обурення, він зосередив увагу на оточенні.

Мутно-блакитний був основним кольором, а навколо заклиначів, що вторглися без попиту, нескінченною стрічкою розгорнувся сувій. Шен не бачив ні початку, ні кінця, лише довге, що гойдається на хвилях, золотисте полотно з в'яззю символів.

— Це... — примарні очі Муана розширились.

Шен обернувся до нього.

— Я чув легенду про письма буття... Невже це вони є? - продовжив Муан.

Шен знову перевів погляд на сувій. Поки Муан приголомшено прикидав правдоподібність своєї версії, господар Проклятого піку підійшов до найближчого витка сувоя і вдивився у символи, що світяться. Він очікувано не зрозумів жодного слова, хоча це трохи розчаровувало. Він уже хотів був відійти, не гаючи часу, але тут помітив серед світле в'язі чорні, немов написані тушшю, рядки. Вони сяк-так були впихнуті між стрункими рядами символів, ніби хтось блюзнірсько залишив примітки. Придивившись уважніше, Шен усвідомив, що чорні символи — такі ж нечитані, проте окремі слова йому знайомі, а все це виглядає... як програмний код?

Шен відчув, як мурашки пробігли по плечах. Він несвідомо простяг руку, щоб доторкнутися до чорних написів пальцем, ніби збираючись перевірити, чи не можна їх сколупнути нігтем. Сувій хитнувся вбік від його руки, наче його відштовхнула енергетична хвиля. План із самого початку не витримував жодної критики, тому Шен опустив руку, але в цей момент сувій смикнувся в його бік і петлею обвився навколо зап'ястя. Шен завмер. Сувій не завдавав дискомфорту, але це було якось страшно.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now