Частина 210. Відбиваючи тьмяне світло

47 10 0
                                    

Муан знайшов його лише завдяки зв'язку. Інакше у уславленого мечника і в думках не було б шукати так близько до землі.

За замковою площею Шен нерухомо лежав на чорній землі, згорнувшись у клубок. Здавалося, його тіло вкриває щось на землі. Ліва рука накривала сухе листя. У чорному волоссі заплуталися дрібні вугіллячки від кущів, що розкрилися гілок. Обличчя його виглядало відчужено-спокійним, а емоції наче завмерли.

Муан опустився навколішки поруч із ним. Світлий одяг мечника тут же начеплювали бруд.

Шен продовжував вдавати, що не помічає його, хоча Муану було очевидно, що це не так. Він міг тільки здогадуватись, що його турбує. Занадто багато трапилося за час цієї короткої подорожі, і дуже близько Шен багато сприйняв. Але ж він... не може по-іншому, чи не так? Хотів би Муан забрати усі його тривоги.

Шен, нарешті, припинив прикидатися частиною ландшафту. Він протяжно зітхнув і сів. До щоки прилипла земля, і в іншій ситуації це здалося б Муану милим і кумедним. Але зараз було не до веселощів.

— Чому ти тут лежав?

Шен повернувся до нього, придивився до обличчя і знизав плечима. Муан чекав ще якийсь час, але той, мабуть, не збирався відповідати. Мечник простяг руку і провів долонею по щоці, стираючи землю. Перекручувані під пальцями крихти землі, здавалося, здатні подряпати тонку бліду шкіру. Але цього, звісно, ​​не сталося.

Стерши землю, Муан не втримався і повільно провів великим пальцем по його губах. Здавалося, в глибині очей Шена щось спалахнуло в цей момент, але надто швидко пропало, наче пригнічене неприборканою волею. Він перехопив долоню Муана своєю і неквапливо усунув від своєї щоки, проте продовжив стискати.

- Ти прийшов на вечерю? - спокійним тоном запитав Шен, ніби вони не сидять зараз незрозуміло де, а ведуть світську бесіду біля ганку чорного замку.

Муан придивився до його обличчя і насупився. Враховуючи, в якому стані він знайшов його, йому не хотілося змінювати тему.

— Ти не розкажеш, що сталося? — це прозвучало наполегливіше, ніж раніше.

- Все в порядку.

Захотілося схопити його за плечі і гарненько струсити, щоб витрусити з нього цю дурницю. Муан поки що стримувався. Він уважно оглянув землю, де лежав Шен. Він насправді не думав, що може знайти в ній відповіді, просто намагався зібратися з думками, щоб перейти в наступ. Зламані гілочки та висохлі шишечки. Муан підняв одну, покрутив у руці. Схоже на бутон.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now