Частина 266. Домінація-1

30 5 0
                                    

"Ти мене чуєш? Я повернув собі твоє тіло!

Це було не зовсім так. Точніше, важко було сказати, що все закінчилося успішно, поки Адмін стояв просто перед ним.

Шен рушив і сів, не відводячи від нього погляду. Обличчя Адміна явно виглядало враженим після того, як тіло Муана засовувалося. Поки той усвідомлював те, що відбувається, Шен швидко оцінив обстановку: вони знаходилися просто неба, тіло Муана сиділо в пресі, накресленій на піску. Зважаючи на все, останнє коло друку ще не було завершено. Обличчя Адміна було під колір його волосся і кровоточило на щоках. Шен сподівався, що колись так виглядає обличчя — з тілом ще більше проблем. Він миттю підскочив на ноги і кинувся вбік, маючи намір задавити голими руками. На його розчарування, лінії друку спалахнули і не дали йому наблизитись.

- Якого демона? — обурено відповів Адмін, роздратований прикрим непорозумінням, що посмів порушити його плани.

Він устромив у пісок кінчик піхв, якими креслив друк. Відчуваючи гнів, що розгорявся в грудях, Шен побачив, що в руках Адміна меч Муана. Адмін помітив його погляд і посміхнувся.

— Як тобі вдалося так швидко повернутись? Ублюдок, не псуй мої задуми ...

- Ублюдок? - перепитав Шен. — О, тобі доведеться дізнатися, наскільки «ублюдочним» я можу бути.

Адмін розплився у знущальній усмішці.

— Маленький старійшина смілився? Минулого разу не вистачило, щоби ти зрозумів, що мені не рівня?

Шен криво посміхнувся губами Муана і непомітно склав пальці в жесті, що управляє, проте Розсікач духів, утримуваний рукою Адміна, не висунувся з піхов.

— Я б навіть міг з тобою повеселитися, але зараз я не маю на це часу, — сказав Адмін і відвернувся, знову повертаючись до перерваного заняття — докреслення друку. — Стій смирно і все закінчиться швидко, — сухо буркнув Адмін, не дивлячись на нього.

Шен окинув поглядом печатку і впізнав її. Все почорніло перед очима і кров відлила від обличчя, коли він усвідомив, що саме мав намір створити Адмін. Холодна лють огорнула його тіло. Сині очі прославленого мечника блиснули потойбічним вогнем, властивим потойбіччю.

Хоча друк все ще не був завершений, підкоряючись волі Адміна, лінії слабо світилися, не даючи Шену стерти їх.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now