Перш ніж розплющити очі, він відчув теплий обіймаючий дотик. Затишно. Хочеться далі спати так і далі.
Але разом із пробудженням прийшла і чужа тривога, і сторонні звуки.
Шен розплющив повіки і побачив відблиски полум'я в синіх очах, що дивилися на нього, гру тіней на блідому стурбованому обличчі.
- Ти в порядку? — спитали вони водночас і довго вдивлялись у глибини чужих очей.
- Я гаразд, - здавшись першим, сказав Шен.
Муан допоміг йому сісти. У лівій руці Шен продовжував стискати кинджал з лілеєю, так що пальці затекли. Він озирнувся на всі боки. Вони вчотирьох перебували у в'язниці Нефритової діви. Світло давало догораючий факел, що лежить на землі. Лев сидів у позі для медитації і намагався впоратися зі своєю раною за допомогою духовної енергії. Ал розташувався неподалік і зараз уважно розглядав Шена.
Одна зі стулок усе ще знаходилася в дверях, а перед нею все ще стояла плачуча Нефритова діва. Там, де раніше була інша стулка, весь простір від підлоги до стелі завалило камінням та землею. На місці, де раніше лежали батьки Муана, була лише почорніла ділянка землі.
Шен перевів погляд на прославленого старійшину піку Слави. Костяшки пальців того були повністю збиті, пальці — чорні від землі, права рука нервово тремтіла.
- Як Лев?
Машинально і Ал та Муан перевели погляди на старійшину піку Синіх зірок.
— Рана не смертельна, але досить серйозна. Далеко він не піде, - сказав Муан.
Шен подивився на протилежний вихід, що повністю потопав у темряві.
- Тунель теж обвалився, - простеживши за його поглядом, повідомив Ал.
— О, як...
— Схоже, ми застрягли тут, — резюмував Муан.
- І все через зраду Рена! — стиснувши кулаки, зло вигукнув Ал.
Шен доторкнувся до чорного нашийника, що все ще охоплює його шию.
— Я не зміг його зняти, — сказав Муан.
- А ти пробував? - Шен глянув на Ала. — Спробуй зняти.
Ал трохи здивувався, не розуміючи, на що може розраховувати. Він підвівся з землі і, підійшовши, сів перед Шеном. Пальці невпевнено потяглися до його шиї, торкнулися нашийника, злегка зачепивши шкіру. Ал насилу придушив хвилю мурашок, що пробігла по тілу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasíaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...